Sinds ik zwanger ben verlies ik mega veel haar. Ik keek vanochtend in de spiegel en ik heb gewoon een kale plek achter op m'n hoofd Ik moet mijn haar nu in een staart doen omdat je het anders ziet, ik schrok me dood Hebben meer mensen hier last van? Heb ook geen idee wat ik hiertegen kan doen, heb dit nog nooit gehad
heb wel last gehad van haarverlies maar niet zo erg als jij zegt maar nu heb ik daar geen last meer van waren de eerste weken heb hier een artikeltje gevonden kan je eve lezen meschien heb je er iets aan.. Haaruitval tijdens en na de zwangerschap: wat te doen? | Mens en gezondheid: Zwangerschap
Dat had ik ook! Je hoort altijd dat het juist niet meer gaat uitvallen als je zwanger bent, maar bij mij was dit ook zo tijdens het begin van de zwangerschap. Ik zou niet weten wat je ertegen kan doen. Vitamine B slikken misschien?
Bedankt meiden. Ik ga maandag mijn huisarts even bellen, dan is hij terug van de vakantie. Hopelijk kan hij iets doen voor me want dit is gewoon niet leuk... Ik was een vlecht aan het maken en dan kijk ik altijd even met de spiegel hoe het van achteren zit en ik zie gewoon een kale plek/streep op m'n hoofd ps: ik slik speciale vitamine voor zwangere vrouwen dus dat zal toch voldoende moeten zijn...
Idd de dokter even bellen jij hebt t wel heel erg!! Toen ik zwanferschap van Tygo verloor ik helemaal niets aan haar....nu ook hele plukken....