Ziet er goed uit! Mag je dit soort dingen trouwens zomaar verkopen in het openbaar? De reden dat ik het vraag is dat ik al jaren zeep maak (voor eigen gebruik) en dat mag je niet zomaar zonder licentie verkopen. Ik kan me voorstellen dat voor eetbare waren minstens dezelfde regels zouden moeten gelden?
Ooohh wat ziet dat er lekker uit! Doe maar in je webshop hoor Mag ik vragen wat nu precies de smaak is van cookie dough uit bijv dat ijs?
Lekker!!! Zet je ook de allergieen erbij? Zo heb ik een x iets besteld, karamel was dat zaten er noten in....hahaha
Wow dat ziet er leuk uit. En ik vind de prijzen echt heel netjes! Ik vind dit zeker een keer het proberen waard.
Volgens mij wel? Ik ken ook mensen die taarten verkopen via facebook en dat gaat ook allemaal zonder licenties e.d.. Maar ik snap je vraag wel.
Ik heb het even nagekeken en er word wel gezegd vanuit De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) dat ieder "bedrijf" dat voedsel maakt en verkoopt een haccp plan moet hebben zodat je voldoet aan alle hygiëne normen mbt voedselbereiding. Dus heb me meteen maar even opgegeven voor een cursus om mn certificaat te halen en een haccp plan te kunnen maken. Oh en mbt je zeepjes, die vallen onder de cosmetica regelgeving en die is behoorlijk streng zeg!
Nou alle proefpotjes die ik had gemaakt zijn getest door vrienden, familie en een weggeefhoek en tot nu toe gelukkig alleen maar positieve reacties! Hahaha geloof niet dat ik hier mijn website mag spammen ..........of wel?
Van mij wel hoor . Maar van beheer idd niet helaas. Maar je mag wel een pb sturen hoor. Ben erg benieuwd.
Ok ik zal een hint geven.........bij mij is alles heel erg "lekker-he" wat op de website staat. En anders mogen degene die interesse hebben mij een pb sturen