Volgens mij zijn ze wat later of ik heb het in de ochtend of net na1en nu nog helemaal niks ik zit bij de frieslandbank
ik zag toevallig vanmorgen dat bij mij de zorgtoeslag en de kit was bijgeschreven... helaas kan ik nu niet meer op ing.nl komen.. (probeer het al een uurtje)
Nee idd! Ik probeerde net te kijken of het loon van m'n vriend al binnen is maar de pagina blijft halverwege steken... irritant!
net bij mijn rekening wel gelukt.... en bij die van mn man kreeg ik een melding dat je op dit moment helaas niet in kunt loggen, probeer het over een paar minuten nog een keer....
site van abn was traag maar t staat er op alleen heeft de belastingdienst een foutje gemaakt..heb totaal iets van 50 euro teveel ontvangen.. Betaal het wel weer terug aan t eind van het jaar...
huh wat raar bij ons komt het ook meestal op tijd maar vandaag is er nog niks bijgekomen??!! hoe kan dit nou? heb rabobank
Ben nu aan het bellen want hier heb ik alleen kgb ontvangen maar geen huur en zorgtoeslag! Fijn zo voor de feestdagen
Kgb is een extra toeslag van de belastingdienst, gebaseerd op je inkomen. Net als dus de zorgtoeslag en de huurtoeslag enzo.
Ben bang dat je in een lange wachtrij komt en als je er door komt dat het antwoord dan is: dat het de hele dag en avond gestort wordt en dat het evt morgen pas zichtbaar kan zijn je rekening... En dat klopt. Belastingdienst maakt het op tijd over tis alleen afhankelijk van de banken wanneer zijn dit boeken en zij hebben een hele dag tijd er voor want het is de hele dag de 20e... de 1 boekt 's ochtends en een ander 's middags pas. en alle toeslagen worden appart aangeleverd bij de banken dus zo kan het KGB er 's ochtends al zijn en de Zorgtoeslag pas 's avonds. elke toeslag heeft zijn eigen beschikkingsnummer nl en zo wordt het ook aangeleverd. Zo werkt het ook bij de inkomstenbelasting die de 15e vd maand uitbetalen het is een hele dag de 15e dus kan de hele dag komen het geld. als het er morgen nog niet is kan er wat anders zijn en dan raad ik je aan wel even te bellen, maar je hebt een grote kans dat het gewoon nog komt voor 0.00 uur.
denk wel aan je toetsingsinkomen op je voorschotbeschikkingen is dit te laag in vergelijking met je echte inkomen, pas het dan aan anders moet je terug betalen. Bij toeslagen kan je het telefonisch wijzigen. Toetsingsinkomen is je eigen verantwoordelijkheid en moet je zelf wijzigen als het niet klopt. denk zet dit even hier neer omdat er nog veel mensen er helaas niet naar kijken en zo veel moeten terug betalen bij de definitieve beschikkingen, en dat is zonde
Ik heb alles ontvangen (abn-amro) alleen het kgb was 5 euro ipv 80. Ga morgen maar even bellen. Vreemd.