Wat is dit voor een auto? Hier was vaak een reclame van op tv. Ik had wel een vermoeden welke auto het kon zijn maar had echt de gedachte...dat zal het wel niet zijn. Toch maar mee gedaan.... En JAAAAA heb de auto juist geraden. Maak nu dus kans om te auto te winnen....samen met nog heel wat andere mensen vrees ik.
Skoda Octavia II met face lift, gok ik. Te zijn aan de achterkant (de kont zeg maar) en de verhoging op de motorkap. Het antwoord is vast al overal te googlen... Heb ook meegedaan. Edit: oei ik zie net dat ik op mijn gmail ook een mailtje heb dat ik hem juist heb geraden, wist niet dat het vandaag al af liep! Nou, +1 punt voor mijn automobielkennis en nu maar hopen dat we hem winnen
nou wij komen er niet uit me vriend zweerde een opel vectra maar die stond er niet tussen haha ik dacht ook een skoda marhoe en wat verder weet ik niet
haha jaah maar vriendlief zweerde dat het dat niet was dus ik zei weet je wat zoek het maar uit ik doe niet meer mee
Zag dat 8% gekozen heeft voor de Scoda Superb. We maken dus wel een redelijke kans toch? Voor 15 september weten we of we de gelukkige winnaar zijn
de 1e dag dat die reclame op tv was heb ik al meegedaan, je zag gelijk dat het een superb was, sommige mensen dachten zelfs een Kia Opirus hahahahaha, zoek op google, verste verte niet!
Ja joh, ik had weer half zitten opletten, ik zag Skoda en ik dacht \/ (Soms lees ik niet zo goed voor ik iets typ ) ](*,) Niets gewonnen dus.
Je zag het inderdaad meteen ja! Wel grappig, erg is was heel veel gestemd op de VW passat, nou die lijkt er dus zeker niet op.
dat dachten veel mensen door de achterlichten. Maar aangezien ik NET in ene autoweek de Skoda SuperB had gezien, zag ik het gelijk aan de achterste zijraampjes