Kan zwangerschapspagina niet meer op met mijn Blackberry door de vak van cookies??

Discussion in 'Over deze site' started by Chahida, Jan 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chahida

Chahida Bekend lid

Dec 7, 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Hoi,

Ik zit wel eens met mijn blackberryl op jullie site nooit problemen, alleen nu krijg ik te zien dat ik de cookies moet accepteren alleen het groene vak dat ik het moet accepteren zie ik niet?...
    Hoe kan dit, want daarvoor had ik nooit problemen ermee en kon ik zelfs als ik via google een link volg op jullie site komen en nu ook niet meer, wel een beetje jammer....

Mvg

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,290
    2,987
    113
  3. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Ah dit heb ik ook en irriteerde me mateloos;)
    Ga de link gebruiken!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Hier lukt het nog steeds niet. Samsung tab geeft aan te veel serveromleidingen???

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik krijg met de iPhone ook een foutmelding. Ik moet cookies accepteren en als ik dat wil, geeft de telefoon aan dat ik te vaak doorgelinkt ben. Erg vervelend.

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,271
    50
    48
    Dit had ik met de iPad. Ik heb toen bij instellingen van safari gekeken en toen bleek dat cookies accepteren uit stond. Ik heb dit aan gezet en bij mij werkt het nu wel.

7. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Bedankt voor de vraag, ik liep er ook al tegen aan!
    Dank aan de beheerder voor het antwoord! Ga het zo gelijk proberen!

Groetjes
    Juud

8. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik moet het steeds opnieuw doen op mijn telefoon. Nou weet ik niet of het aan mijn telefoon ligt. Maar ik kan ook nergens op drukken in de browser. Dus moet ik steeds naar mijn mail, dan de link kopieren en plakken en dan pas kan ik op zwangerschapspagina

9. Chahida

Chahida Bekend lid

Dec 7, 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Effe snel een reactie, hier doet die het al weer, en dat zonder link, nu kon ik gewoon drukken op cookies accepteren en ging gelijk door naar de site.
    Dus wat jullie ook gedaan hebben thanx.

Share This Page