cools lamp wolk/maan

Discussion in 'De babyuitzet' started by Florida13, Aug 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    vandaag heb ik onze babykamer en onze lamp gekregen, de Cools wolk/maan zilver.

Toen we hem uit de doos haalde was deze alleen erg gelig qua kleur :( ecvht alsof hij in een rokershuis had gehangen. Ziet er niet uit bij onze wit hoogglans kinderkamer.

In de winkel (babydump) waar hij ophing zag deze toch echt anders uit.

Mensen die hem ook in het bezit hebben: wat voor kleur heeft die van jullie??? (de wolk dan, de sterretjes zijn wel gewoon zilver)

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Sorry ik kan je niet helpen maar kun je niet gewoon contact zoeken met Baydump en vertellen wat je klacht is? Volgens mij zijn ze wel zo relaxed bij de babydump dat ze hem terug nemen en je een goede ervoor terug geven!

Succes !! xx

3. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Ik ga morgen sowieso even langs babydump, maar vroeg me af of die standaard zo hoort of niet. Denk ook niet dat ze echt moeilijk gaan doen ofzo..

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Hoi, ik heb die lamp ook en het is inderdaad een wat gelige creme kleur de wolk zelf dan. Dus dat is wel de kleur die het hoort te zijn. (werk zelf in een babyspeciaalzaak en daar hebben we hem ook) Vaak lijkt hij in de winkel lichter maar dat komt door het licht van de winkel zelf! Je kunt de lamp eventueel wel wit schilderen want het is gewoon hout.

5. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Gaafff zijn die lampen he!
    Ik vond ze alleen zoooo ontzettend duur en idd de kleur niet mooi dat ik mijn vader ( aka bob de bouwer) aan het werk heb gezet. Het resultaat staat in mijn profiel.
    Ik vind deze veel mooier en echter lijken dan die uit de winkel en ook nog eens een fractie van de prijshihi

Ik zou hem ophangen en dan kijken hoe het effect is van die kleur wie weet valt het reuze mee. Mocht het toch niet mooi zijn kan je, zoals marleentje als zei, hem gewoon overschilderen.

Heel veel succes.
    Groetjes Kim

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    ohhh dat zou balen zijn... maar ja, om hem nou zelf weer te moeten gaan schilderen... :(
    Ik kijk even wat ze in de winkel zeggen, en anders kan ik hem hopelijk ruilen..

7. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb de lamp ook besteld. Is als het goed is, donderdag binnen. Heb 'm in de winkel gezien en vond 'm daar idd niet geel...dus vind het nu wel even spannend. Anders ga ik er ook maar met de kwast overheen....hopelijk valt het mee met de kleur!

8. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Ik heb even gekeken op www.coolspetito.nl daar zie je twee verschillende lampen van die wolk/maan. De ene is idd créme en de ander wit. De créme kleurige is 49cm en de witte is 72 cm. Waarschijnlijk heb jij dan die kleinere??

9. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dit klopt idd. Ik heb hem ook een witte met zilveren sterren. De grote is wit (niet spierwit) (99,50) De kleinere is idd wat geler van kleur.

10. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
  11. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

Aug 25, 2007
    4,754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Dat is inderdaad de kleinere versie. Maar de grotere versis ook niet spierwit hoor! Die is ook wat creme. Heb die namelijk hier hangen!

12. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    Ik heb de lamp vandaag maar terug gebracht en het geld terug gekregen.. Er jammer :(, nu dus weer op zoek naar een leuk alternatief.

13. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

May 11, 2009
    3,739
    2
    0
    Overijssel
    Dat is erg jammer! Maar welke jij had, hoort wel die wittere te zijn. deze heb ik namelijk ook besteld. Deze ''versie'' kost €99,50. de kleinere (créme kleurige) is goedkoper.

Heb je inmiddels al weer wat anders op het oog??

14. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

Feb 25, 2008
    1,485
    2
    0
    ik had ook die van 99 euro (zie mijn linkje wat ik hierboven geplaatst heb) Ik heb nog niks nieuws gevonden, ga deze week maar weer eens op pad..

15. saroanda

saroanda Actief lid

Nov 24, 2009
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de lamp ook, hier is íe idd cremekleurig. Echter zijn de sterretjes al kapot, die hebben het welgeteld 5 min. gedaan :( De kleine is inmiddels bij 3 maanden en heeft nog nooit onder z'n sterrenhemel gelegen, vriendlief moet ém maar snel repareren.

16. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In de doos zaten ook reserve lampjes. Misschien dat 1 van de lampjes het niet meer doet en dan doet de rest het ook niet meer. Is gewoon een rits kerstlampjes eigelijk.

Share This Page