Hallo allemaal, Ik ben nog op zoek naar een hoes voor de Maxi-Cosi Cabriofix. Waar hebben jullie die gehaald en van welk merk? Ik wilde de gewone badstof variant bij Prenatal halen (in het zwart/antraciet), maar die is echt al weken uitverkocht, en ze wisten niet of ie nog zou komen... Ik heb er nu wel eentje van Wallaboo gevonden, maar er moeten toch nog wel meer opties zijn? Ik vind ook een universele hoes van Koeka, maar past die ook op de Cabriofix? Alvast bedankt! Sandra
Bij Babydump zag ik ze ook. Misschien even op google zoeken? Ik zoek er een voor de Pebble, maar daar heb je geen leuke kleuren van. Beetje jammer!
ik heb bij de babydump een universele gekocht (past op alle maxi cosi, heb zelf de city sps) vond het prijs verschil nogal groot, van maxi cosi 30 euro en de universele 8 euro (!!!) toen ik aan de vrouw van de babydump vroeg wat het verschil was, kreeg ik te horen: op die van maxi cosi staat met letters maxi cosi.... nou om daar nou 22 euro meer voor te betalen....
Mijn moeder heeft de hoes van mijn sz nagemaakt. Ik wilde graag limoengroene en die zijn niet te koop Mijn sz had een originele van haar sz geleend en daar heeft mijn moeder dus het patroon van gemaakt.
Het schijnt dat die van MC zelf de enige zijn die echt helemaal strak zitten. Voor de tobi heb ik hem dan ook van MC zelf.
moet je dat aanschaffen dan? ik heb juist een mooie kleur maxicosi gekocht en dan moet er alsnog een hoes omheen? god, wat moet ik nog veel leren zeg...
die van mc zelf zijn er maar in erg beperkte kleuren... ik denk dat ik toch maar wacht tot ze bij de prenatal weer te verkrijgen zijn! @beeps: dat hoeft niet hoor,maar ik vind het wel makkelijk om de hoes er makkelijk af te kunnen halen om te wassen... mooi zal idd anders zijn!