HI! Ik krijg al regelmatig de vraag wat ik graag voor ons kindje zou willen krijgen. Nu wil ik graag duurzaam speelgoed, dus geen goedkoop made in china plastic troep gemaakt door kindjes onder slechte arbeidsomstandigheden, maar gewoon, degelijk en eerlijk speelgoed, kleertjes, knuffels etc. Ik alleen geen flauw idee waar je dat kan kopen. Iemand goede tips? Ik heb al even gegoogled, maar er is zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.... lfs, muk
Wij verkopen houten en ander babyspeelgoed, onze site staat op Zwangerschapspagina vermeld bij de partners met een woordje uitleg: Houten speelgoed - Zacht babyspeelgoed van Lilliputiens en meer voor baby peuter en kleuter Een collega webwinkeleigenaar die hier ook actief is op het forum heeft onlangs een biologische winkel voor kinderen geopend, daar vind je kleertjes en ander leuks: Biologische Producten Baby & Kind. Kleding,Cadeau etc - Green Jump Succes in je zoektocht ! Liesbeth.
Als je op FLAVOURITES de leukste webshops! kijkt, bij 'baby' hebben ze ook veel winkels met ecologische en verantwoorde kleding en speeltjes. Had deze nog in mijn favorieten staan: Natur-elle Warm Schaap Winkels voor kinderen | Kids e-shop De Kleine Zebra Moeder India.com - Home Fiep Westendorp > Webwinkel (weet niet waar alles vandaan komt, maar leuk is ie wel ) Kiddiegift - Op zoek naar het leukste kraamcadeau? (merk tr"a present is bijv. wel verantwoord)
tis wel neit ecolgishc mar vind het wel geweldig speelgoed zelf en dat is van v-tech. ze leren ervan en het is echt heel degelijk. kan er alleen niet tegen als de hond erop kauwt maar goed wel speelgoed wel hahaha.
Veel van bovenstaand speelgoed is ook te koop bij antroposofische speelgoedwinkels, voor als je iets in het echt wil bekijken. In de meeste grote steden zit er wel eentje, al weet ik er geen in A'dam.
Ik zou zeker hier even kijken: Greenjump: Babyspeelgoed en Kinderspeelgoed van Natuurlijke Materialen
Ik heb nu wat van vtech en rainforest, het is niet heel goedkoop maar het is wel degelijk en kan lang mee gaan