Hoi meiden, Ik wil graag een tweede naam met een vernoeming naar: e-v-a en j-e-a-n-n-e Zowel meisje als jongen want we weten nog niet wat het wordt. Eventueel mag de naam n-i-c-o-l-e ook in de mix, maar hoeft niet. Wie heeft leuke ideeen? Een eerste naam hebben we nog niet.
Evanne Vanja Janna Venna/Venne Vanne Elja Met de letters van nicole erin: Elianne Valenne Evalin/Evaline Novalie Jenevieve Jeovanna Jeneva Elvi Elanne Elva Anja Alison Nanja Elvira Evan Jevan Met de letters van nicole erin: Jevin/Jevon Jarin Jevairo Arjo Jaro Nicolai Olav Niven
Ik vind dit zelf dan teveel lijken op een vernoeming naar Nicole, ondanks dat er ook letters van de anderen inzitten. Wel heel Mooi!
Meisje: Evanne, Janne, Janna, Li(e)ne, Lina, Jill, Linde, Lea, Anne-Lin, Eva-Lin, Anna Jongen: Evan, Neal, Collin, Anne, Vince
Ah je hebt gelijk, das meer nicole en een beetje jeanne.. Wel lastig omdat eva en jeanne al zoveel dezelfde klinkers hebben.. Collin zou dan ook afvallen. Misschien kun je puzzelen met een tweede/derde naam zodat je de namen duidelijker terug hoort, en je zelf meer keuze hebt wb roepnaam?
Nou hij/zij krijgt sowieso een eerste naam. Daar moeten we nog uitkomen. Dan een tweede naam die een soort combi van Eva en Jeanne moet zijn.. eerste en 2e hoeven niet samen te hangen. Er komt ook een 3e naam maar dat is naar een diersoort waar we nu al 3 generaties naar vernoemd worden dus dat kan niet met Eva en jeanne
ik ken een meisje 'Eavan' - ievun dus... maar verder vind ik Vajenne / Vayenne en Evan ook heel logisch en mooi.