Coosje was goed maar niet bijzonder. Ik denk dat Julia gaat winnen. Ali B vind ik een kwal. Doet veel te veel om de aandacht te trekken, ik kijk het dan ook met een half oog. Het is dat mijn vriend het wil zien, maar van mij hoeft het niet zo meer. Ilse vind ik tot nu toe mee vallen, ze is redelijk bescheiden. Trijntje vind ik ook oke, ze gaat niet lopen slijmen en doen om een kandidaat te krijgen.
Ik kijk het ook met een half oog, ga er niet echt voor zitten. En ik vond Coosje niet heel bijzonder, maar ben haar gaan googlen naar aanleiding van het verhaal (overlijden van haar moeder). En zo kwam ik dus bovenstaand filmpje tegen. Ik vind het knap dat je zo kort na de dood van je moeder (nog geen 3 maanden volgens als ik het goed onthouden heb) zo'n nummer met zoveel emotie kan zingen, zonder ter plekke in te storten (wat op einde wel gebeurde).
Hij is de reden dat ik niet eens meer kijk, zo gemaakt grappig terwijl ik het niet eens grappig vind en overdreven aardig. Ik vond het heerlijk, die chemie tussen van Velzen en de (s)nick(el van) Simon