Ik heb deze maand eens een keer kleren gekocht van Z8. Ik merk bij andere kinderkleding dat dat erg snel vaal wordt en soms zitten er blauwe vlekken in (geen idee hoe dat kan). Als ik kledijg heb van de Primark vind ik dat niet zo heel erg, maar de kleding van Z8 hoop ik wel wat langer mooi te houden. Wie heeft er tips? Welk wasmiddel is goed? Ik had een goedkoop merk, maar heb nu Robijn gekocht.
Ik vrees dat je van een koude kermis thuis komt, ik vind z8 bijna altijd pillig worden. al was ik het binnenste buiten op een laag toerental,altijd met robijn en niet in de droger.
Ik heb ook veel Z8. Van eerdere collecties staat bekend dat het snel vaal worst. Moet zeggen van afgelopen collectie alles goed blijft! Ik heb neutral wasmiddel en wasverzachter. Ik was het op max 40 graden ( de witte dingen, andere 30 ) alles binnenste buiten en op een laag toerental. Je kunt het ook nog in een waszakje wassen, maar dat doe ik zelf niet.
Ik gebruik witte reus met een klein beetje robijn wasverzachter. Doe niets in droger maar hang alles op qua kleding. Maar moet eerlijk toegeven extreme vlekken op witte kleding gaan er niet uit (banaanvlekken of de slabbenvlekken lukt na een poos je niet meer). Ik weet dat ariel beter wast maar deze vind ik erg duur. Dus ben benieuwd of iemand de ultieme tip heeft.
Ik merk nooit verschil qua wasmiddel. Ik gebruik tegenwoordig verschillende soorten wasmiddel. Bananenvlekken ed gaan er hier ook niet uit, maar dat is het risico met baby/kinderkleding. Ik vind wel dat de kwaliteit van kleding minder is geworden. kleren van de zara, h&m, c&a, primark ed blijft niet meer mooi vind ik. Terwijl de oude collecties (vooral van de zara) altijd mooi bleven.
Ik heb best veel jurkjes van z8 die goed zijn gebleven, een aantal leggings ook, maar de jongens shirtjes zijn allemaal prut. Na 1 x soms al pillig en ik was heel voorzichtig. 30 graden met fijnwasmiddel en niet in de droger.
Ik heb in de uitverkoop een paar z8 kledingstukken gekocht. Had eerder berichten gelezen dat de kwaliteit nu verbeterd is. Ben ook benieuwd of het mooi blijft. Ik was de kleding van dochter meestal op een fijn-programma met een laag toerental. Denk er aan om niet teveel wasmiddel te gebruiken. Hierdoor schijnt de kleur ook vaal te worden.
Ik merk gigantisch veel verschil tussen vorig jaar de wintercollectie en dit jaar dr zomer en de winter. Man o man, zo zonde en zo lelijk dat gepil. Maar ze zijn er echt op vooruit gegaan. Het blijft nu super mooi zonder pillen!
Oh jee, dat wist ik dus niet. Gelukkig heb ik het in de sale gekocht. Ga morgen de eerste jurkjes wassen. Ben benieuwd.
Hier voor de jongste heel veel van Z8 en ben er echt tevreden over. Ik doe ze 30 graden wassen en nu met de kou gewoon in de droger maar zien er nog super uit
Ik heb van Z8 alleen de kleine babykleertjes gehad. Die waste ik met Woolite omdat ik wist dat het zo pilde. Ze bleven zo erg mooi! Ik gebruik nooit wasverzachter. Onze kinderen dragen vooral Zara en ik was het op 30graden met AH Puur. Geen wasverzachter. De kleding blijft echt heel mooi. Sommigen kledingstukken zien er nog als nieuw uit.