Camping in Europa (herfstvakantie)

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door MevrouwSuikerspin, 25 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwSuikerspin

28 mei 2023
    55
    59
    18
    Vrouw
    Hoi,

In de herfstvakantie willen we met de auto een weekje weg. Het liefst richting de zon..
    Maar een camping met een leuk overdekt zwembad is ook prima.

Welke steden/ landen/ campings zijn aanraders? Portugal valt bijv. af ivm reisafstand.

Ik roep heel stoer tegen mijn man dat ik pas begin oktober ga boeken zodat we het weer kunnen afwachten maar dat wil ik helemaal niet :roflmao:..

2. Loufoque

Loufoque Fanatiek lid

17 mrt 2021
    1.731
    4.879
    113
    Frankrijk is m.i. de beste optie qua flexibiliteit (goede kans op mooi weer nog, maar ook heel veel campings met leuke binnenzwemmogelijkheden, waardoor je je ook met minder weer kan vermaken).

MevrouwSuikerspin vindt dit leuk.
  3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Zijn er in die periode nog wel dit soort campings open? in nederland zijn niet alle campings meer open in oktober, en in frankrijk en spanje volgens mij ook niet. vaak sluit het seizoen wel een beetje eind september begin oktober. Dus je selectie wat dat betreft zal al wat kleiner zijn.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Europa is zo groot, er zijn genoeg plekken waar je heen kunt gaan. maar een lekkere strand/zonvakantie op reisafstand met de auto kan wat lastiger zijn in de herfstvakantie. hoe lang willen jullie reizen? 1 dag? 1000 km?
    je zult dan wel echt naar zuid frankrijk, spanje, italie moeten gaan, en zelfs dan is het afwachten wat voor weer het is.

MevrouwSuikerspin vindt dit leuk.
  5. MevrouwSuikerspin

28 mei 2023
    55
    59
    18
    Vrouw
    Ja, 1000 - 1200 km is de max.. We kunnen op vrijdag overnachten en 6 nachten gaan ipv 7.

6. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Hangt er een beetje vanaf waar je in Nederland woont maar als 1200 de max is dan haal je Zuid Frankrijk niet ? In de herfstvakantie richting de zon zou ik zeggen dat je minstens naar zuid Frankrijk moet maar eigenlijk nog verder wil je daar enige zekerheid op hebben.

Deel Deze Pagina