De oude eigenaar van onze auto heeft verlangingsveren ofzoiets laten platsen of de schokbreker veren geknipt ofzoiets. Nu willen wij die verhogen omdat ik ander niet over een hogere drempel ofzo kan. Hoe heten die dingen om ze te verhogen? En nog een vraagje. Wij hebben een bmw 528i de auto had een sort beschermschild onder de auto. En dat is best goed omdat als ikdan bijv de onderkant ergens langs schuur of voor stof etc in turkije. Nu is dat ding ineens foetsie. Kan je de ergens bestellen ofzo? En hoe heet dat ding?
dat heet een beschermplaat.. voor onder het moterblok dan kan je het beste naar een BMW dealer gaan... Daar hebben ze die meestal.. Dat zijn speciale kunstof plaaten met een speciale laag erover heen.. Die zijn alleen wel best prijzig succes met zoeken verder
of toevallig op de sloop kijken of dat daar een BMW staat en daar hem onder vandaan halen dat is de goedkoopste manier.. Dan heb je hem misschien wel voor nog geen 50 euro
Ik zou de originele voorveren en schokdempers terug laten plaatsen. Die kun je op Marktplaats terugvinden. Onderplaten trouwens ook: Marktplaats.nl > Bmw E39 bodemplaat voor 5 serie - Auto-onderdelen - BMW onderdelen
als het goed zijn alleen de veren vervangen door de auto lager te maken, weet je zo welke kleur ze hebben?? daaraan kan je zien hoeveel die verlaagt is.. Je kan dus gewoon nieuwe(of bij de sloop) veren kopen en die eronder zetten..
Heel erg bedankt meiden. Wat ik me afvraag die veren je hebt verlagingsveren en heeten die om te verhogen dan verhogingsveren? Hoe moet ik zoeken op mp sorry heb er geen verstand van. Weet echt niet welke kleur ze zijn En die bodemplaat onderplaat daar ook super bedankt voor. Heel raar we hadden nieuwe banden laten plaatsen een dag ervoor zat hij er wel onder en nu een week of 2 later ofzo moesten we naar de garage voor de laatste reperaties en town zat dt ding er niet onder. We willen naar turkije met de auto. Adviseren jullie om de onderplaat wel te kopen? Of kan het geen kwaad zonder?
Nee waarschijnlijk de schokdempers niet. Mijn man vraagt wat voor belangrijke onderdelen er onder de bmw528i zitten? Hij zegt kan het kwaad als we bijv ergens langsschuren of bijv bij een uitrit ofzoiets?
volgens manlief kan je zonder die plaat je versnellingsbak of carterpan eronderuit rijden.. dus ik zou hem er ZEKER onder doen..
hoelang hebbe jullie deze auto? opzich houd z,on plaat ook weinig tegen is voor geluid evt steentjes, rustig rijden bij drempels dus. auto zal ook wel stug rijden nu hij de orginele veren heeft laten knippen beetje dom van m.
@zohra ja of verkeerd ergens overheen rijden Maar goed Met plaat is de kans groter dat er niks gebeurd en kun je gewoon normaal rijden
nou normaal rijden met deze auto zal al niet gaan omdat ie verlaagt is z,on schild is maar van plastic.
Marktplaats.nl > Nieuwe eibach veren E39 535I en 540I - Auto-onderdelen - BMW onderdelen jullie moeten wel weten welk E nummer jullie moeten hebben er zijn n.l verschillende zegt m,n wederhelft, de diesel veren heeft een ander E nummer en is te groot voor jullie auto
je hebt een verlagings zetje die eronder komt, als je de auto op normale hoogte wilt hebben, moet de verlagings zet eronder weg en de nieuwe orginele er weer onder