Birkenstocks en crocs

Discussie in 'De lounge' gestart door limmeke, 26 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik zie ze de afgelopen jaren massaal in winkels liggen en veel mensen zijn er verzot op.. ik geloof wel dat ze lekker dragen.. maar ben ik dan de enige die ze zoo gruwelijk lelijk vind?
    Ik kan geen combinatie bedenken waarbij ik zeg van goh, leuk die birkenstocks eronder.. of oooo enige dat ontbreekt zijn die beeldige crocs

wat is het (behalve dan het draagcomfort dat ik echt wel geloof dat met name die birkenstocks hebben) dat jou er voor doet kiezen die dingen te kopen?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    crocs komen er hier niet in, die vind ik echt TE lelijk.
    Brickenstocks heb ik in alle mogelijke modellen, puur om het draagcomfort. Ik heb snel pijnlijke voeten, dit is voor mij een ideale oplossing

3. Auxora

Auxora Lid

21 mei 2011
    24
    0
    0
    NULL
    0416, Noord-Brabant
    De crocs zijn inderdaad te vreselijk voor woorden, maar ik vind ze wel erg makkelijk als ik snel even iets buiten weg moet gooien ;)
    En de Birkenstocks.. Tja, die vond ik ook altijd foeilelijk.. Maar het zijn wel de enige slippers waar ik een hele dag op kan lopen en staan, dus kan koop je ze echt wel een keer als het 30 graden is! Altijd dichte schoenen aan is ook niet zo fijn natuurlijk. (Overigens vind ik ze nog steeds niet erg mooi, maar het went vanzelf)

4. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind ze ook heel lelijk, ik heb ze zelf niet, mijn dochtertje wel (heeft ze gekregen) maar die weigert ze te dragen met haar 2 jaar :D

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou ik heb voor mijn dochtertje pas crocks gekocht omdat ze er lekker mee in de zandbak en zo kan spelen, gewoon voor lekker buiten te spelen.
    Dat heb ik gedaan omdat anders het klitterband van haar mooie schoentjes naar de knoppen gaan als ze in de zandbak speelt.
    Maar eigelijk vindt ik ze spuug lelijk :)
    Dus krijgt ze ze echt alleen maar aan als ze buiten speelt. en ik heb de zwarte gepakt, die vallen niet zo op ;).
    Birkenstocks vindt ik opzich wel gaan maar ik heb ze zelf nooit gekocht omdat ik ze niet fijn vindt zitten, ik heb ze in de winkel aangepast.
    Die vrouw in de winkel was ze helemaal in de hemel aan het prijzen, dus ik paste ze aan.
    Nou ze zaten echt verschrikkelijk.

Voor mezelf zou ik nooit crocks kopen. brrrr ;)

6. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb ooit crocs in de aanbieding gekocht om mee te poetsen thuis :) En ik heb ze eigenlijk nooit meer aan sinds in wolky sloffen heb.

Birkenstocks heb ik 1 paar van staan, ook in de aanbieding, maar vind ze voor geen meter lopen. Loop liever op wolky slippers op clarks

7. Precies.. Maar als je ze hebt ingelopen lopen ze heerlijk!

8. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik draag ze alleen op mijn werk vooral met douchen vind ik ze handig en als t heel warm is spoel ik tussendoor mijn voeten af haha
    thuis draag ik ze ook wel maar ga er never nooit mee naar buiten
    birckenstocks draag ik niet omdat mn voeten te breed zijn ;)

9. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb crocs de teenslippers en ik wil niet anders meer!!! Ze lopen heeeerlijk en ze zijn niet zo lelijk.....

10. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    hier ook absoluut geen crocs, die dingen zijn idd te lelijk!! maar birkenstocks vond ik ook altijd echt lelijk maar het begint te wennen en ik vind ze heerlijk lopen!

11. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik draag wel crocs. Niet omdat ik ze super mooi vind, maar ze zitten lekker.
    Het komt ook doordat ik kleine brede voeten met hoge wreef heb en heel wat gewone sandalen niet pas (laat staan iets met een hak vanwege mijn pezen :( ).

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier geen van beide! Zoonlief heeft wel crocs (gekregen!) en draagt ze erg graag. We hebben hem wel zover dat het voor in de tuin is (bij het badje zeg maar)...niet om mee weg te gaan :D

13. mroos

mroos Niet meer actief

Crocs voor volwassenen vind ik te lelijk, bij kinderen vind ik het nog gaan. Overigens 1 keer gepast van een kennis en ze zaten wel erg lekker haha.

Birckenstoks heb ik in zwart en zilver, vind ze wel leuk eigenlijk:).

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

crocs vind ik ook afschuwelijk!! zou ze dan nooit kopen!!

maar ik heb zelf 2 paar birkenstocks de reden dat ik ze heb gekocht is dat ik nu opgezwollen voeten heb door de zwangerschap, kan normale schoenen niet meer aan

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Birckenstocks vind ik op zich nog niet eens zo lelijk qua uiterlijk, maar het ligt er natuurlijk wel aan waar je ze bij draagt. Ik vind ze namelijk eigenlijk alleen leuk onder een mooie jeans.

Crocs...hell no dat die er hier in komen. Momenteel houd ik gigantisch vocht vast in mijn voeten en mijn man grapte al "straks kan je misschien alleen wel van die lelijke crocs aan". Nou serieus, dan ga ik wel op mijn blote voeten over straat, maar aan mijn voeten geen crocs!

16. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik vind beide echt niet te doen lelijk. Crocs wint die wedstrijd overigens met glans.
    Wel hoor ik echt van iedereen dat ze zo lekker lopen, de Birkenstocks dan.

Zelf ben ik fan van slippers van Ipanema.. daar loop ik moeiteloos de hele dag op en ik vind ze leuk om te zien!

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik ben geen crocs hater, maar ook zeker geen liefhebber.

Birckenstocks vind ik eigenlijk helemaal niet zo gek, en je kan ze naar mijn idee onder van alles dragen.

Laat ik nu beide niet hebben, ik ben meer van de 1 euro teenslippers van de zeeman, 1 zomer dragen en wegflikkeren.
    Of sportschoenen,in de zomer lekker sportief onder een korte of 3 kwart broek.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sportschoenen???
    Das bijna nog erger ;)

Of bedoel je heeeeele leuke sneakers?

19. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    Ik moet zeggen dat ik birkenstoks helemaal niet zo lelijk meer vind.
    t teenslipper model vind ik nog de minst mooie, maar de versie met 1 band over de voet vind ik heel leuk.

Vond ze eerst verschrikkelijk, maar moet zeggen dat ik er nu aan gewend ben. (Lijkt wel op mn auto, vond ik ook lelijk, maar nu... vind ik hem lang niet zo lelijk meer :p)

Moest er eerst aan wennen, heb ze uiteindelijk gekocht en nu.... wil niet meer zonder. Nadat ze eenmaal ingelopen zijn lopen ze echt zalig.

Crocs.... AHMANOOITNIET.
    Voor mij niet en mn kids als helemaal niet!!
    (volgens mij wel duidelijk haha :p)

20. Dana

Dana Niet meer actief

wil iemand een voorbeeltje plaatsen van leuke birkenstocks? :D

Deel Deze Pagina