Corendon

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Polletjepiek, 24 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wie heeft er ervaring met reisorganisatie Corendon?

Hoe was dat?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij reisden er vroeger altijd mee (voor we zelf tickets los gingen boeken), mijn moeder nog steeds bijna elk jaar.

Bevalt prima en is vaak een stuk goedkoper dan andere reisorganisaties. Ik heb nooit klachten gehad.

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Dat viel mij inderdaad ook op. Niet alleen voor Turkije maar ook voor Griekse eilanden en Spanje.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij zijn vorig jaar met Corendon naar Corfu geweest. Alleen maar goede ervaringen. Ze vlogen op tijd, de terugweg zelfs wat eerder dan gepland. Onze meid kreeg in het vliegtuig een rugzakje met een doosje kleurpotloden en kleurplaten. Mijn tante gaat elk jaar met Corendon op vakantie, nog nooit klachten gehad.

5. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Wij vliegen ook vaak met hen. Schoonzusje werkt in de reiswereld en merkt dat hier prijstechnisch je meest waar voor je geld hebt. Alleen zelf 1 x overboeking meegemaakr maar is prima opgelost.

6. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij zijn met corendon naar turkije geweest.. niks mis mee en stuk goedkoper:)

7. Mamalon

Mamalon Actief lid

27 feb 2015
    217
    50
    28
    Wij zijn er mee naar Londen gevlogen. Was allemaal prima.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Wij zijn naar Macedonie geweest. Prima geregeld alleen het vliegtuig was wat verouderd als bijv bij transavia.

9. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Wij zijn vorig jaar naar Kreta geweest. Beviel prima geen klachten over deze organisatie.

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Goede organisatie
    Vliegen met eigen vliegtuigen maar ook met Transavia
    Eigen vliegtuigen wat oubolliger maar prima!

Wel meer kans op latere vlucht heen naar Turkije en vroegere vlucht terug naar Nederland, Turkse maatschappij dus die starten hun dag in Turkije

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb zelf wel wat problemen ondervonden met corendon. Wij hadden voor de heenreis xl stoelen geboekt die je achteraf helemaal niet kon boeken met een baby (heb er zelfs nog naar gevraagd). Dit werd wel opgelost maar ze deden wel een beetje moeilijk.

Ook hadden we 50 kg bagage geboekt voor heen en terug. Heen was er geen probleem maar terug deden ze ineens moeilijk en wilde ze dat ik voor de buggy ging betalen enzo. Heel apart.

Ik denk niet dat ik nogmaals bij corendon zal gaan boeken.

12. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Naar Turkije gevlogen, geen klachten

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Naar Portugal gevlogen: heenreis prima, terugreis bagger. Dik 12 uur vertraging en geen enkele communicatie. Maar uiteindelijk wel €1200 teruggekregen binnen een maand na de vertraging. Netjes opgelost dus.

14. Marieke1986

4 apr 2013
    94
    0
    0
    2x met Corendon gevlogen is prima alleen 2x niet het kids en co tasje gekregen als enige in het vliegtuig:(.
    Voor de rest geen klachten volgend jaar waarschijnlijk weer met Corendon naar 1van de Griekse eilanden.
    Geen vertraging gehad ook :)

15. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.801
    775
    113
    Twee keer met Corendon op reis geweest. De eerste keer naar Turkije een drama, hotel overboekt, we 'moesten' naar een ander hotel waar we niet heen wilden volgens de receptie, en corendon hielp niks. De mensen die stukken later binnenkwamen en met Oad hadden geboekt kregen hun kamer zonder ook maar enig probleem :$. Uiteindelijk een of andere rare kamer in een hoekje op zolder gekregen, totaal niet zoals vermeld in het boekje, en na heel veel keer langs de receptie te zijn gelopen een dag later een andere kamer gekregen. Geen fijn begin van de vakantie! Overlegd met de hostess van Corendon, mooi niet dat ze iets voor ons deed. Ze vond het wel normaal geloof ik, bizar.

De tweede keer met een vriendin toch weer de gok genomen naar Turks Cyprus, en deze keer helemaal prima. Mooie luxere kamer dan eigenlijk geboekt, vriendelijke hostess, echt goed geregeld. Maar een volgende keer naar Turkije boek ik met een andere maatschappij, we kregen nl bevestigd van de hostess dat er verschil zit in de kamers!

16. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Corendon airlines op transavia

17. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    De hostess had idd moeten handelen

Maar overboeking is 98% vd tijd schuld van hotel eigenaar...

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hier ook niet, en dochter wilde heel graag kleurtjes. Zou ook een baby en co pakket zijn voor kindjes onder de 2 jaar, ook niks.

19. Marieke1986

4 apr 2013
    94
    0
    0
    Nee dat bedoelde ik ook eigenlijk:p

20. Michelle88

Michelle88 Actief lid

26 okt 2013
    122
    0
    16
    Nieuwegein
    Corendon is prima! Dit jaar met Neckermann geweest.. Dat dus echt nooit meer! Slecht oud vliegtuig heen en terug, buggie moesten we inchecken?!?!?! ( het is een paraplu buggie met grote zonnekap en dat is blijkbaar te groot, bij thuis komst na gezocht maar mag overal mee!) Dus lopen met een kind van 14 maanden op je arm is echt niet tof.

Deel Deze Pagina