Lieve allemaal, Doordat wij in mei een baby gekregen hebben waren de zomermaanden natuurlijk heel erg druk, hectisch met bezoek etc etc. We zijn er beiden aan toe om er even tussenuit te gaan. We willen graag een vliegvakantie boeken van 8 dagen in de herfstvakantie. Even lekker nog van het mooie weer genieten, wandelen, dorpjes bezoeken, misschien wat culturele dingetjes bekijken en heerlijk genieten met zijn drietjes. Mijn vraag is nu, wie kan ons een leuke bestemming aanraden dat geschikt is voor jonge gezinnen? We willen in Europa blijven. Het liefst een eiland (liever geen Grieks eiland waar momenteel veel vluchtelingen aankomen) of misschien de zuidkust van Spanje/Portugal.. Ik dacht misschien aan Mallorca, Menorca, Ibiza, Albufeira, Cyprus, eventueel Canarische eilanden.. maar daar vond ik de stranden niet zo prettig. We zijn van plan om de kinderwagen mee te nemen zodat ons kleintje overdag lekker kan slapen in de reiswieg. Heeft iemand ervaringen met het vervoeren van een kinderwagen per vliegtuig? We zijn geen types die de hele dag bij een zwembad/strand willen liggen. Als ik zoek op baby of kindervakanties dan krijg ik veel aanbod met zwembaden etc. Maar ik ben bang dat het water in oktober veels te koud is voor ons kleintje. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop op reacties met leuke tips! Bedankt alvast!