Wie er ervaring of weet iets van kamperen in Amerika? Ik wil er zo graag eens heen, maar in hotels is het voor ons gewoon te duur. Nu dacht ik ineens aan een camping. We zijn een gezin met 2 kleine kinderen. En dan lijkt Miami ofzo me erg mooi! Maar heb geen idee of dit een dure plek is.
De hotels in Amerika zijn over het algemeen een stuk goedkoper dan in Nederland. Ze hebben vaak vier persoons kamers, je zit dus al niet met het probleem dat je twee kamers moet nemen! Wij hebben afwisselend een hotel genomen en gekampeerd. Wij stonden echt op trekkerscampings, dus geen douche en alleen een huisje met een gat in de grond als toilet. Spotgoedkoop, maar waarschijnlijk niet ideaal met twee kleine kinderen. Wij zijn ook wel langs van die camper-campings gereden, maar dat vond ik er echt vreselijk uitzien. Dat zijn gewoo parkeerplaatsen, alleen maar asfalt. Kun je op internet geen campings vinden in Miami?
Ik heb nog maar even gezocht op Internet. Maar vind het altijd zo lastig als je alles apart moet boeken, camping, vlucht enzo... Dan weet je niet wat je totaalprijs is!
Wij zijn verschillende keren naar de westkust geweest en daar had je schitterende campings.Maar de meeste mensen trokken daar met campers rond. Hotels zijn daar idd een heel stuk goedkoper als hier.Je betaald ook niet pp maar gewoon een kamer per nacht.Wij hebben in sommige hotels 20 dollar voor een nacht betaald. Een goed rondkijken op internet. zet je vraag eens op dit forum daar komen de meeste america vakantie gangers met tips voor elkaar Amerika Forum - USA 4 ALL- VERENIGDE STATEN VAN AMERIKA
ik heb destijds een 3 weekse trekvakantie gedaan in de VS ik ben echt van west naar oost geweest en california, nevada etc. Wij stonden of op campings van de national parks of op KOA campings. Deze zijn allen heel netjes en schoon zeker met kinderen, en ze hebben eventueel ook blokhutten waar je in kunt verblijven. Wij hadden gewoon slaapzakken en matjes bij ons en een lichtgewicht tent en de brander zonder brandstof dat kochten we daar. bij die koa camping hadden we een kortingspas dus elke camping werd steeds goedkoper door de korting. En voor de national parks hadden we ook een pas gekocht waardoor het ook steeds goedkoper werd. De plekken zijn altijd goed met een tent en je hebt er standaard een bbq, fireplace en picknick tafel bij je plek. ideaal. ik zou het zo weer doen. informeer anders eens bij Jan doets, daar kunnen ze hele vakanties op maat maken.
Ik heb met mijn man eens ind e Rocky Mountains gekampeerd. Veelal zijn de campings alleen met wc. Wij douchten bij kennissen in Jackson Hole, heel erg leuk daar, prefect voor kinderen. We hebben daar herten egzien (liepen 's ochtends en 's nachts over de camping) en er zijn speciale berenboxen, alles wat geur heeft moet daarin, of in de auto. Beren komen erop af. Doe je het niet, dan ligt er ene brief van de opzichter op je tentje Echt een aanrader, zo enorm, ontzettend mooi daar! een beetje ene bergenparadijsje
Wij zijn toen ik net afgestudeerd was naar Florida op vakantie geweest. Toen hadden we nog geen kinderen. Vanwege de kosten hadden we toen ook een tentje mee. Over het algemeen wordt er in USA weinig met een tent gekampeerd. Meestal bestaat een camping alleen uit geasfalteerde plaatsen (en probeer daar maar eens je haringen in de grond te krijgen ). Als ik jou was zou ik het dus een beetje afwisselen, want de hotels zijn vaak erg betaalbaar. Op de Keys bijvoorbeeld kun je voor hetzelfde geld als voor een kampeerplaats een hotel/guesthouse boeken. Persoonlijk zou ik naar de westkust van Florida gaan of de Keys. Miami zijn wij een dag geweest, maar vonden we tegenvallen en zou ik ook met kleine kinderen niet doen. De Everglades is ook erg mooi en kun je ook goed kamperen met een tent(je).