Hallo,is er bij jullie in de buurt al sprake van wk gekte??wij beginnen hier volgende week met slingers ophangen!!Gezellig met de hele buurt.kan me er nu al op verheugen!!!!word weer een super maand!! liefs Maloeke
ja,kom hier er maar met jullie over praten want mijn vriendinnen snappen niks van mijn wk gekte haha!!en we wonen nog maar net in dit huis en dan krijg je toch een beetje meer contact met de buren!! liefs Maloeke
Hier word alles ook oranje, kamers van de jongens zijn al oranje, heb al slingers klaar liggen voor in de voortuin, de hele straat doet mee, gezellig hoor!!
Het enige oranje hier is Kaylee haar bandana Maar ik ben dan ook een Belg... En voor elke nederlandse vlag of iets anders wil ik er een belgische tegenover (jaja ook al doen ze niet mee) Dus hebben we niets hahahahah (dit is trouwens niet serieus he, maar mijn huis vol oranje is ook weer niet nodig)
Hallo ! Ik ben geen voetbalfan, val meestal in slaap bij het kijken erna, maar toch vind ik dat het WK iets aparts heeft. Vaak kijken we samen met vrienden, met lekkere hapjes erbij en zo. Dat maakt het extra leuk. Alleen zijn wij Nederlanders altijd even voorbarig ! We gaan er al van te voren van uit dat we het ver gaan schoppen en steken dat ook niet onder stoelen of banken. Eerst zien, dan geloven ! Groetjes, Nikki F
Ik ben blij dat mijn man ook niks met voetbal heeft en dat het in de straat tot nu toe beperkt blijft tot één rijtje vlaggetijes, dat vind ik erg genoeg, ik hoop dat ze snel weer naar huis mogen (auw...auw... niet slaan )
Bij ons in de straat valt het mee, maar zodra dat je de hoek omloopt is het helemaal oranje!! Ik geef niks om voetbal, maar als oranje speelt dan moet ik het wel zien!!
Ik vind voetbal zowiezo wel leuk, ook als me cluppie Ajax speelt vind ik het leuk om te kijken Andere clubs die ik toch niet zo heel goed ken boeien me eerlijk gezegt niet! Maaaaaaar als NL speelt is het natuurlijk wel ff wat leuker he! Juist gezelllig al die vlaggetjes en gek oranje verkleedde mensen! En zeg nou zelf we hebben niet elke dag zoiets als dit! Dus laten we nou gewoon flink hopen dat NL dit jaar kampioen wordt dan hebben we flink feest dit jaar! xxx Marijke
nou onze buurt doet er niks aan en ik vindt het ook niet echt erg hoor ik vindt voetballen wel leuk maar ik ga er niet speciaal wat voor doen
wij wonen in bets wel een christelijk dorp, du hier word weinig gedaan. soms best wel jammer. zeker met zulke dingen hoor, want vind het wel reuze leuk. ik geef niks om voetbal, maar als oranje moet kijk ik wel en ben ik altijd wel enthousiast
ik moet eerlijk zeggen dat ik het "gewone"voetbal ook niet volg maar het wk en ek vind ik helemaal super!!Zit jammer genoeg alleen op de bank want mijn mannetje vind voetbal dus echt niks aan!!vind het heel leuk om de verschillende reactie's te lezen!! liefs Maloeke
Ik heb een oranje buikband bij de prenatal gehaald! hihi. Het voetbal is zeker wel leuk om in de kroeg te kijken etc maar eigenlijk word ik er op dit moment een beetje dol van. Het is nu wel heeeel heeel erg overdreven..
Ik vind die gekte behoorlijk irritant worden. Maar het wk is natuurlijk wel n wereld wijd feest, dus die moet er maar in blijven.
nou de hele straat hier, is er klaar voor geloof ik.l.. hahaha alles is oranje.. ik zal hooguit een oranje buikband omdoen... maar ik hou wel van 't WK .. ben heel fanatiek met poules invullen.. en ik hou ook van gewoon voetbal... kzat ook op voetbal.. kben helemaal blij dat het WK eraan komt..wat tijd verdrijf tijdens die laatste loodjes
ik vind er persoonlijk niet zo veel aan maar mijn vriend vind het wel geweldig hij hoeft gelukkig nou net niet alles oranje maar als er normaal voetbal op is dan taalt hij er niet naar om maar met nederland wel heel veel liefs samantha
wk vind ik leuk! maar om nu alles oranje te doen?!? gelukkig is de straat het met mij eens, (op een paar na dan)
ach ja.... het heeft toch wel wat vinnik, ik moet er wel om lachen... die mensen met hun vlaggetjes en tierelantijntjes... maar ik hoef niet in het oranje... om voor Oranje tet zijn
Jaaaaaaaaah, ik heb net 30 meter aan vlaggetjes alleen in onze tuin al opgehangen, en 20 balonnen, de rest van de balonnen volgt volgende week, anderzs zijn ze al leeg, voordat ze beginnnen met voetbal hhahah