Wij gaan in januari op vakantie en vertrekken vanaf Schiphol en willen daar ook onze auto parkeren. Nu zijn er zoveel verschillende aanbieders waar je je auto kan parkeren. Helaas is smartparking voor ons geen mogelijkheid omdat we geen creditcard hebben. Zijn er mensen die ervaring hebben met parkeren bij schiphol, bij wie heb je geparkeerd en is het goed bevallen?
Wij hebben onze auto onlangs bij zo'n bloemenkweker geparkeerd toen wij 3 weken op vakantie gingen. Ben helaas de naam kwijt, maar via google (goedkoop parkeren omgeving schiphol) kun je er zo meerderen vinden. Vaak hebben ze een haal en brengservice en kun je ze bellen als je met je koffers door de douane loopt!! Is stukken goedkoper dan op de langparkeerplekken op schiphol zelf!
wij hebben onze auto eens bij een autohotel geparkeerd stukken goedkoper en we werden netjes gehaald en gebracht Autohotel voordelig parkeren bij Schiphol, de start van uw vakantie of zakenreis hier is hun site je moet als je in het hoog seizoen gaat wel op tijd reserveren want vol is vol daar en ze zijn heel populair!Fijne vakantie
Ik neem aan dat je als gezin gaat? Of ga je met nog 1 of 2 stellen? Want dan is het misschien de overweging waard om een taxi te nemen naar schiphol. Wij gingen met 2 stellen afgelopen jaar en het was goedkoper om de taxi te nemen dan om 3 auto's te parkeren (op de goedkopere) parkeerplaatsen. Het ging dan wel om 15 dagen. Ga je gewoon als gezin (dus met 1 auto) dan gaat het niet op hoor... Maar zo met 3 stellen + 1 baby is het erg goed bevallen. Lekker relaxt ook zo opgehaalt worden en thuisgebracht! Ideaal . Wij gingen overigens met taxidiscounter uit Tilburg. --> ik had toendertijd ook gekeken voor die parkeerplaatsen, maar ik werd helemaal simpel van al de negatieve berichten erover (ook positieve hoor!) , en kon en durfde niet meer te kiezen! Vond het zo moeilijk, er zijn ook zoveel aanbieders!
Met de trein kan je ook nog gaan. Wij parkeren hem altijd op lang parkeren, prijs valt best mee. Ideaal want elke 10 minuten stopt er een bus, dag en nacht. 1 tip, onthou goed je rijnummer!!!!! waar je je auto hebt geparkeerd.