Zijn er hier nog meer dames die niet op vakantie gaan? Wij gaan nu al voor hier 4de jaar niet op vakantie. Gewoon omdat ik mijn geld anders moet besteden. Dit jaar gaan de scholen van de oudste 3 heel veel geld kosten, en we hebben die kamer van de oudste zoon veranderd en aangepast omdat hij naar de middelbare school gaat. Op zich vind ik het niet "erg" hoor. Ik ben blij met wat we hebben. Maar eigenlijk ben ik er dit jaar wel aan toe . Dus nu iedereen gaat, begint het bij mij ook wel te kriebelen. We hebben best veel financiele tegenslagen gehad en mijn man werkt zich een ongeluk. Zelfs nu hij vakantie heeft van zijn baas, gaat hij gewoon werken bij zijn broer in de bouw. Ikzelf zit me hier nutteloos te voelen, omdat ik al vanaf februari in de ziektewet zit na een ongelukje waar ik zeer slecht vanaf gekomen ben. Ik heb 3 pubers en een kleintje van 3, en dat is ook best moeilijk om gezamelijk iets te doen. De oudste 2 doen voort veel zelf ondernemen, en de 2de gaat een week met haar vriendin naar Frankrijk, dus dat is wel leuk. Morgen haal ik het zwembad maar eens uit de motteballen en dan gaan we dat maar eens opzetten. En ik heb kaartjes van ponypark slagharen gekocht voor 3,50 haha, dus daar gaan we ook nog naar toe.
Nee, wij ook niet, geen geld voor. Laatste keer is 2010 geweest, toen hadden we nog 2 kinderen. Einde van het jaar gaan we 4 dagen naar Nederland op familie bezoek, maar meer zit er niet in. Woon ook nog eens op een flat zonder buitenruimte dus kunnen ook niet in de tuin spelen. We gaan dus veel naar het park en doen af en toe (gratis) dagtripjes
Oh wat leuk dat je nog een Nederland tripje voor de boeg hebt. Dat is toch leuk om naar uit te kijken. Ach, moeders zijn best creatief hè, die kunnen het toch best gezellig maken.
Wij gaan ook niet weg, hoogstens dat we naar het huis van Vl gaan (omdat die een tuin heeft!). We gaan wel dagjes weg, heb heel veel kortingskaarten. Hadden liever weg gewild maar krijgen geen toestemming van mijn ex om naar het buitenland te gaan. Zl gaat met opa en oma wel een weekje mee naar zee, kunnen wij nog even een paar dagen bijtanken, was nogal een bewogen jaar en zowel ik als Vl lopen op het moment op ons tandvlees. (Ik kan niet op een luchtbed slapen anders hadden we de tent gepakt en in Nederland of (stiekem) buitenland op de camping gaan staan. Nog een week en 2 dagen werken dan even rust... Hopelijk kunnen we volgend jaar wel lekker op vakantie in het buitenland, ofwel ex geeft toestemming ofwel hij heeft geen gezag meer. Geniet van jullie vakantie meiden!
Ik ga ook al 4j niet op vakantie, te duur tijdens de schoolvakanties vind ik, en buiten de schoolvakanties heb ik niet genoeg verlofdagen, 't is elke keer puzzelen om (sinds dit jaar de 2) kinderen ergens ondergebracht te hebben op al hun vakanties/schoolvrije dagen/dagen met gesloten opvang en ik kom eigenlijk met mijn vakantiedagen niet toe (gelukkig veel hulp van familie). Mijn wederhelft wil de komende winter (rond jan 2015 dus) wel op skiverlof en hij is met zijn broer 2j geleden ook nog eens een weekje weggeweest buiten de vakantieperiode.
Wij gaan ook niet op vakantie omdat ik nu zwanger ben en lichamelijke het zwaarder heb. Vorige jaren gingen we een week naar mijn moeder, zij woont in een andere provincie. Goedkope vakanties waren dat haha. Mijn man kan trouwens deze zomer ook geen vrij krijgen ivm nieuw werk.
Wij gaan ook nauwelijks op vakantie. Straks als de kindjes wat groter zijn gaan we wel weer, of niet. Mijn ouders wonen vlakbij zee en zijn elke zomer 4 weken weg. Kunnen we mooi daar even heen. Vakantie komt wel weer, ons geld wordt nu aan belangrijkere zaken besteed.
Wij gaan ook niet op vakantie, vriend werkt deels door tijdens zijn vakantie (loeidruk op het werk) en we zijn net verhuisd. Ik vind dat wel prima, in ons nieuwe huis heb ik toch het gevoel op vakantie te zijn
Wij gaan ook niet op vakantie, ik ben sowiezo maar een week vrij (zzper, kan niet meer vrij nemen omdat ik geen inkomen heb als ik niet werk). Gelukkig heeftmanlief een auto vd zaak, we kunnen dus weloveral 'gratis' heenrijden. Zijn dinsdag naar Luxemburg geweest, nachtje in een jeugdherberg geslapen in een familiekamer, waren incl ontbijt 60 euro kwijt met zn vieren en hadden echt even vakantiegevoel. Gaan vrijdag naar pretpark kalkar, met kortingskaartjes kost dat ons 10 euro pp en het is incl onbeperkt friet, frisdrank en ijs daar dus een heerlijke dag voor de kids. Beetje creatief zijn dan kun je het best leuk hebben. Gelukkig werkt het weer goed mee!
Wij gaan ook niet veel op vakantie. Door een eigen huis, familie in het buitenland en een lang mmm traject gingen alle vakantiedagen en geld op aan andere dingen de laatste jaren. Dit jaar voor het eerst in 4 jaar een weekje vliegvakantie gedaan en ik vond het heerlijk! Ik herken de kriebels heel erg, is niet leuk als iedereen om je heen wel gaat en jij (weer) niet. Inderdaad proberen om het thuis ook zo leuk mogelijk te maken en zo te genieten van de zomer.
Hier ook nie top vakantie. Al jaaaaren niet. Ik ben helaas gezegend met vreselijk heimwee. Begin dit jaar wel een weekend CP gedaan, maar wat was ik blij dat we weer naar huis konden. Ik mis mijn hondje (toen nog hondjes) dan echt vreselijk. En gewoon mijn eigen huis en spulletjes. Nu gewoon al behoorlijk zwanger, dus hebben in huis genoeg te doen voordat de kleine komt.
Wij gaan als het weer goed is naar de camping waar mn schoonouders een seizoensplaats hebben. We hebben dit jaar iets van te veel onkosten gehad om ook nog een vakantie te kunnen betalen. Voor de kids is het heerlijk op de camping en zo zijn we er toch nog even uit.
Wij gaan ook niet. Mijn vriend heeft nog 4 vakantiedagen over voor de rest van het jaar. Zijn moeder is in april overleden en door een ernstig zieke vader heeft hij veel vrij moeten nemen. Hopelijk volgend jaar weer, we zijn er enorm aan toe. Dit is al de 3e zomer op rij dat we wegens omstandigheden niet weg kunnen.
Wij gaan ook niet voor het 7e jaar op een rij, we hebben er gewoon geen geld voor.. We zouden wel op vakantie gaan maar vorige maand te horen gekregen dat dit toch niet door ging We proberen er gwoon wat leuks van te maken al zijn we behoorlijk aan vakantie toe ondertussen. Maar de financiele situatie laat het niet toe. het is maandelijks soms al knokken om de maand door te komen dus een vakantie zit er al helemaal niet in,..
Ik ook niet al ben ik er wel echt aan toe. Maar ben zo moe. Kan niet eens een half uur wandelen dus dat is niet leuk op vakantie. Ben wel in mei nog een midweekje naar Malta geweest dus dat was stiekem m'n vakantie.
Wij gaan ook niet, omdat we gaan verbouwen.. Onze garage zakt, dus ml maakt zelf een nieuwe.. Meer tijd (en geld) is er dan ook gewoon niet.. Moet wel even aan het idee wennen dat we niet gaan, maar dat zal wel goed komen
Wij gaan ook nu in de zomer niet maar dat heeft meer te maken dat ik echt wil dat dingen hier in huis eens afkomen waar we normaal geen tijd/zin voor hebben.... We zijn in januari en mei nog naar CP geweest en gaan waarschijnlijk nog in september. Deze vakantie vooral veel naar het lokale zwembad (3 min lopen) en voor de rest dus veel thuis doen....
Nee hoor hier ook geen vakantie. Man is vrij in de bouwvak dat kost een klein fortuin. We maken het thuis gewoon gezellig (zoals altijd haha) Oudste vermaakt zich prima in de tuin met bad watertafel en het gras. Met een baby vind ik thuis veel fijner. Eigen bed en spullen heerlijk.
Wij gaan deze zomer ook niet. In huis moet nog best veel gebeuren en daar zijn we zondag mee begonnen. Straks gaan we naar Centerparcs zwemmen. Dus morgen weer verder. Proberen zo wat leuke dagjes tussendoor te doen. In mei zijn we een week naar Frankrijk geweest en ben nu al aan het sparen om volgend jaar in de zomervakantie naar de pyreneeen te kunnen. Maar dan moeten we wel een grotere auto gekocht hebben....