Zondag ben ik begonnen te bloeden.het is maar weinig.heb 3 inwendige onderzoeken gehad en het blijkt dat het hartje met 7.3 is gestopt.krijg pas volgende week dond. Curretage.steeds pijn dus zit aan huis gekluistert.bang dat als ik net van huis ben de miskraam doorzet.heb een dochter van 2. Ze verveelt zich.die schat.zijn er meer dames die nog moeten wachten en niet van huis durven?
Ohhh meid nog een week aftellen... En ik vond dat het bij mij al lang duurde, haha... Maar kun je niet rond of in huis leuke dingen met je dochtertje doen? Intussen zelf ook een beetje je zinnen verzetten. Kun je altijd snel terug naar je veilige haven als je ineens krampen krijgt...
Wordt gek ij de gedAchte dat het zo lang nog duurt.naar buiten is toch lastig met dit weer...heb krampen vanaf gisteravond.pijnstillers genomen.heb sinds een uur hele erge buikpijn.ben bang dat het begint.vind het eng
Oh wat erg! Het afwachten op een curretage is heel vervelend en als je jezelf hebt ingesteld om dan toch maar die curretage te ondergaan, en je begint met bloeden is dat vreselijk eng! Ik had ook bloedverlies toen ik wachtte op mijn curretage en schrok me kapot. Het heeft uiteindelijk niet doorgezet bij mij en heb de curretage gehad.. Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen! Denk vooral aan je mooie dochtertje die je al op de wereld hebt gezet.
Ik heb een curetage gehad. Ik zag er heel erg tegenop, heb het onder narcose laten doen. Eigenlijk niks van meegekregen, had alleen daarna hevige buikkrampen. Laat je eerst goed informeren of lees info. Dat scheelt weer als je weet wat je te wachten staat. Curettage Neem zeker ook gerust een paracetamol nadien in, ik had dus echt hevige krampen, niet fijn. Sterkte ermee.
Dag meiden, Ik zit ook te wachten... Woensdag heb ik mijn curettage, tenminste dat ik de bedoeling. Ik zit inmiddels al 5 weken te wachten. Eerst met medicatie geprobeerd, maar helaas onvoldoende resultaat. Ik hoop zo dat het na woensdag eindelijk klaar is!! Meid, heel veel sterkte! Liefs Ellepel
jeetje wat zit jij al lang te wachten.vind een week al te lang.wil het zo snel mogelijk kwijt nu,waarom wacht je al zo lang???lijkt me slopend
vind het moeilijk om alleen thuis te zijn nu?hebben jullie dat ook/mijn man is ff naar de kroeg.voel me ook een zeikerd als ik hem vraag om thuis te komen
hoi hoi. ik wacht al zo lang ivm proberen met medicatie e.d.. het schiet gewion niet op. ik hoop dat het snel woensdag is!! meis sterkte!!
Ben erg misselijk.vandaag bij anesthesist geweest.morgen middag gaan ze curreteren.pffff.wil het zo graag kwijt.heb nog steeds zwangerschapskwalen terwijl ik het nergens voor doe.gek..maar ben nu erg jaloers op vrouwen die zeuren over hen zwangerschapskwaaltjes.
Hoi hoi! Bij mij is het gelukkig goed gegaan! Ik hoop dat het bij jou vandaag ook goed gaat!! Heel veel sterkte en succes!! Jij kletst ook mee in het topic miskraam juni 2013 toch? Dan babbelen we daar verder! Liefs!!
Ik wacht ook min of meer op een curretage, mijn topic staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/449261-echo-verwachte-termijn-komen-niet-overeen.html Weet dus nog niet 100% zeker of het weer een MA is.. Nu nog 6 dagen wachten en dan hebben we hopelijk zekerheid. Ik sta nu in principe 3 juli ingepland voor de curretage. Máár het is afwachten of ik daar naartoe mag, heb hartproblemen en ze zijn daar schijnbaar niet uitgerust daarvoor. Als dit zo is (hoop het morgen te horen), moet ik waarschijnlijk wachten tot 12 juli! Dat trek ik niet.. Denk dat ik dan wel weer voor Cytotec ga, al heb ik daar slechte ervaringen mee, maar ik kan echt niet wachten tot de 12e..