Snap er niets meer van! Wel of geen dreigende miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Morgan, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik zit op moment vreselijk in de stress want ik snap er niets meer van...:(
    Afgelopen zaterdag had ik een licht positieve test in handen van Sensitest. Ik voelde me de twee weken daarvoor ook vreselijk zwanger. Had alle symptomen die er bij horen en zelfs mijn bekkeninstabiliteit was teruggekomen. Dit heb ik heel erg gehad bij de zwangerschap van mijn dochter. Kortom de test was voor mij een bevestiging van wat ik al 2 weken voelde in mijn lijf.

Omdat het een licht streepje was wilde mijn man over een paar dagen nog eens testen. Hij wilde wel eens een dikke streep zien. Bij mijn dochter heb ik nooit een dikke streep getest, twee keer een licht lijntje en daarna niet meer getest. Dus heb ik inmiddels nog 3x een test gedaan, 2x Sensitest en 1x Kv en allemaal negatief! :$

De afgelopen dagen zijn mijn symptomen ook verdwenen, maar dat kan ook bij deze periode van de zwangerschap horen. Ik heb geen bloedverlies of iets dergelijks en nog wel steeds het gevoel dat mijn buik een beetje opgezet is.

Is dit nu een dreigende miskraam omdat de testen negatief zijn?? Wat moet ik hier nu van denken? Begrijp er niets van en maakt me onzeker....:(

Aangezien ik zaterdag een positieve test in handen had en me 2 weken zeer zwanger voelde en geen bloedverlies denk ik dat ik nog zwanger ben.

Omdat mijn dochter nog maar 9 maanden is en ik nog borstvoeding geeft heb ik geen cyclus. Dus van een nod dag kan ik niet uitgaan. We hebben 22 mei geklust, dus dat is de enige datum waar ik van uit kan gaan om iets te berekenen.

Iemand dezelfde ervaring of tips??

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik zou aanraden om eens bloed te laten prikken op het zwangerschapshormoon? Ik kan het verder niet verklaren eigenlijk...

3. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend weer een test gedaan.
    Resultaat weer negatief, witter dan wit....
    Ik ga er maar vanuit dat dit fout is gegaan denk ik.
    Kan het zo zijn dat mijn lichaam het weer opneemt of moet ik nu echt bloed gaan verliezen binnen nu en korte tijd?

4. iiislok

iiislok Nieuw lid

26 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Morgan, heb begin dit jaar hetzelfde gehad. Vroeg getest met 4 weken, positief. 4 dagen later negatief. Werd een week na 1e test heftiger ongesteld dan normaal.beleef nu beetje hetzelfde. Zou 7 weken zwanger moeten zijn, al paar dagen bloedverlies. Echo gehad, weinig op te zien, maar zou kunnen met deze termijn. Buikpijn eigenlijk al vanaf voor 1e positieve test. Dacht vanochtend zal nog eens testen, stuk lichter dan 2 weken geleden.... ben bang dat het toch afwachten is tot de miskraam doorzet...:(

Groetjes,
    Isabelle

5. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Behalve de negatieve testen heb ik nog steeds geen enkel symptoom van een miskraam. De zwangerschapssymptomen zijn zelfs terug gekomen. Zou het dan toch... :(
    Vandaag voor een echo, ben benieuwd, ga uit van het slechtste maar heb stiekem toch ook nog wat hoop....:)

6. Moon1985

Moon1985 Nieuw lid

26 jun 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Morgan,

Ben erg benieuwd hoe je echo was....?

Deel Deze Pagina