Fijn dat het gelukt is, ik ben blij voor jou! Goed om te horen dat het gewerkt heeft. Weet je nog welke variant je geslikt hebt? Merk en hoeveel?
Ah, top. Daar heb ik inderdaad al eens eerder goede verhalen over gehoord. In het book ''It all stars with an egg'' wordt dit merk ook aangeraden. Stom dat ik deze variant helemaal vergeten ben. Bedankt voor de reminder!
Zijn er meer dames die positieve ervaringen hebben met ubiquinol (actieve vorm van Coq10) en of DHEA?
Ik ben geen 35+, maar heb wel gebruik gemaakt van ubiquinol en DHEA. Tijdens de eerste ICSI poging is gebleken dat ik mogelijk een eiceldefect had, waardoor de eicellen kapot gingen bij het injecteren van de zaadcellen. Van de 9 eicellen zijn er 7 stuk gegaan en heb ik 1 slechte kwaliteit embryo overgehouden en niet zwanger van geworden. Ik ben tijdens mijn menstruatie direct begonnen met o.a. deze supplementen en bijna 2,5 maand later begonnen aan ICSI poging 2. Hieruit zijn 4 embryo’s ontstaan van de 7 eicellen. Van verse terugplaatsing ben ik nu zwanger en ik heb nog 3 cryo’s. Of de DHEA en de ubiquinol hieraan een bijdrage hebben geleverd durf ik niet te zeggen, mede doordat ik ook andere medicatie hen gehad.
Wat en hoeveel heb je precies geslikt? Ja, wat nou wat is... Misschien de combinatie. Belangrijkste is dat het gelukt is
Wat een feest dat je nu zwanger bent, van harte gefeliciteerd met je wereldwonderbaby in wording ❤️❤️
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik 42 jaar was toen ik blijvend zwanger raakte. Ik ben de ubiquinol gaan slikken in combinatie met Davitamon mama compleet en bijenpollen capsules. Toeval of niet maar na twee maanden dus blijvend zwanger geworden. Sowieso vond ik t heel prettig om voor mijn gevoel actief iets te doen om een eventuele zwangerschap te bevorderen
DHEA 50 mg en Ubiquinol 100 of 200 mg. Daarnaast heb ik ook voor het slapen gaan 3 mg melatonine geslikt, dat schijnt de oxidatieve stress tijdens de groei van een follikel te verminderen. En ik at elke dag ongeveer een halve avocado, dat schijnt ook positieve invloed te hebben.
42, wauw dat is een mooie score. Doet me erg goed om te horen! Ben je nu ook bezig met een wondertje?
Hoi Josje, bedankt voor je reactie en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoorde vaak 75 mg DHEA (3x 25 mg) maar zo te horen is 1x 50 mg ook prima. Of verdeelde je de dosis ook over de dag? Van welk merk slikte je de Melatonine?
Ik had 1 pil DHEA van 50 mg. De melatonine slikte ik van Lucovitaal, je moet de variant hebben zonder valeriaan en dergelijke dus echt puur melatonine.