Hallo Hoe is het met iedereen ? Veel besmettingen om je heen? Hier (omg Den Bosch) lijkt iedereen om me heen positief. Ik zelf 5 maart positief. Geen ramp want ben niet ziek. Dus werk gewoon vanuit huis (al 2 jaar overigens) Maar afgelopen dinsdag ging hier de opvang dicht ivm teveel zieken. En de oppas waar mijn Kids morgen heengaan is nu ook ziek. Dus zit net als in maart 20. Gezellig te werken met mijn peuter en baby . Op zich goed te doen. In maart 2020 heeft dit zo wel 2 maanden geduurd. Toen 1 zoontje 8 maanden. Nu 2.5 en 4 maanden. Kinderen slapen uit. Ik begin vroeg. zet een filmpje op. Jongste slaapt veel en oudste in de middag nog 2.5 uur. Het is alleen voor hem (oudste) wat saai maargoed. Zijn er hier veel kindjes thuis ivm opvang dicht wegens teveel zieken ? Eigenlijk gaat t allemaal door... Het heeft ergens ook wel iets. Al is het voor de oudste maar goed dat dit nu geen 2 maanden zal duren.
Hier bijna niks meer in onze omgeving, maar hier in Groningen vieren we dan ook geen carnaval, zal wel uitmaken denk ik.
Hier ook weinig Corona. Ik ken momenteel niemand die het heeft. Maar wij wonen ook niet in carnavalgebied.
Hier wordt geen carnaval gevierd, dus dat zal ook verschil maken, maar het enige wat ik mee gekregen heb is dat er op het voortgezet onderwijs waar mijn oudste op school zit één volledige klas naar huis is gestuurd en in groep 8 op de basisschool van de jongste 2 waren 8 besmette leerlingen. Verder hoor je wel veel over uitval wegens ziekte, of kinderen ziek, maar of dit corona gevallen zijn wordt eigenlijk niet bekend gemaakt. Hier sinds een week ook keelpijn en kids hoofdpijn, schor etc maar allen negatief.
Ik zie het nu meer onder 60+ ers die geen idee hebben waar ze het hebben opgelopen. En dat bedoel ik niet sarcastisch dat ze naar hun wekelijkse kaartclubje gaan, maar echt iemand die bij een ernstig zieke in huis woont en niemand ziet, behalve boodschappen haalt. Hopelijk verloopt het mild.