Na hoeveel dagen verdwenen jouw klachten?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Muisjepluisje, 26 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

Muisjepluisje Fanatiek lid

17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hey dames,

Ik heb vorige week donderdag wat kriebels in mijn keel gehad en vrijdag gevolgd door een snotneus.

Zondag voelde ik me al mweh en maandagochtend rook mijn shampoo naar niks. Jahoor positieve zelftest en savonds de bevestiging van de GGD.

Nu ondertussen dik een week verder vanaf de 1e klachten en werd vanmorgen wakker met een loopneus, snotneus en nies onwijs veel. GGD gebeld en mag niet uit quarantaine. Ik werk op een KDV/BSO dus ze zullen niet blij zijn maarja niets aan te doen..

Hoe snel waren jullie van je klachten af? En mijngod ik wil zo graag mijn smaak terug, vind ik nog het aller ergste.

2. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Ik heb slechts 2 dagen lichte klachten gehad, that's it.

3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ik heb eerst 3 dagen lichte klachten gehad. Toen 3 dagen zwaarder en toen was het goed. Na 8
    Dagen was ik gewoon klachtenvrij. Maar smaak en reuk komt nu na 14 dagen terug…

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gisteren positieve zelftest. Donderdag wat klachten maar negatief. Vrijdag telt als dag 1 en vandaag al minder klachten. Klachten waren al niet meer dan een lichte verkoudheid..

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb sinds vorige week zaterdag Corona, ben flink ziek geweest en nu nog steeds hoesten en verkouden en wat kortademig. Ben dus ook nog steeds niet klachtenvrij

Mijn man kreeg woensdag klachten en voelt zich in de ochtend prima maar ‘s avonds voelt hij zich heel ziek, heel grieperig. Hij ligt dus nu ook al weer in bed.

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.778
    1.131
    113
    Vrouw
    Na 14 dagen nog klachten, maar dan mag je vanaf dag 15 weer naar buiten. Ik was het kotsbeu!

Beterschap!

Mapje vindt dit leuk.
  7. Anoukskie

Anoukskie Fanatiek lid

18 okt 2016
    2.476
    885
    113
    Ik heb de eerste 3 / 4 dagen heel veel hoofdpijn en rugpijn gehad, dat ging toen langzaamaan weer een beetje weg. Van de hele dag hoofdpijn naar een uurtje en met een paracetamol was dat weer weg. Verkoudheidsklachten waren na een week weg. Vermoeidheid nu nog steeds last van, positieve test is een maand geleden.

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Hier waren de klachten soort van over na een dag of 5. Ik was nog wel wat moe.
    Paar dagen later weer aan het werk gegaan en dat ging dus mooi niet.
    Knallende koppijn, misselijk, zo moe..Dus helaas weer ziek gemeld en nu echt alle rust aan het nemen.
    Het duurt echt langer dan ik had gedacht :(

9. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.461
    8.611
    113
    Vrouw
    Op dag 8 kreeg ik weer koorts. Uiteindelijk ging het daarna beter. Verkoudheid heeft wel lang aangehouden, vol gevoel in hoofd.

Deel Deze Pagina