Ik had 10 dec een positieve corona test.en ben ongeveer 1.5 week ziek geweest. Klachten waren extreem moe, last van maag en darmen en hoofdpijn. Met kerst was ik weer beter en sindsdien voelde ik me weer prima. Deze week heb ik 2 dgn gewerkt na mijn vakantie (aansluitend op dat ik ziek was) en de derde werkdag was jk weer extreem moe, wat verhoging, hoofdpijn en had ik last van mijn maag (maagzuur en misselijk). De huisarts zegt dat het nog van corona is en dat ik gewoon moet rusten (voor mijn maag heb ik wat gekregen). Heb nu sinds woensdag de klachten en baal mega. Maagpillen helpen maar ben zo moe constant. Ik dacht gewoon echt dat ik er vanaf was. Vind het ook vervelend dat ik me weer ziek heb moeten melden (mijn baas doet er overigens totaal niet moeilijk over maar het voelt niet fijn) . Zijn er meer mensen die beter waren en daarna toch weer ziek? Ps: vlg huisarts kan ik niet weer corona hebben omdat het te kort geleden is (ben ook nergens geweest dus die kans lijkt me ook klein)
Ja, bekend probleem hoor. Ik heb 19 Dec een positieve uitslag gekregen en ben behalve wat hoesten helemaal niet ziek geweest. Corona is over, maar vermoeidheid blijft en als ik teveel doe, slaat dat direct op mijn longen en begin ik weer te blaffen en als ik echt over mijn grenzen ga ook verhoging en misselijk. Verschillende collega's met hetzelfde verhaal, bij de meesten heeft dat echt nog wel een maand of 2 geduurt voordat het echt weg was. Waarschijnlijk ben je toch te snel te veel gaan werken, ik ben ook meteen hele dagen begonnen, maar na 2 dagen al ingekort naar max 6 uur op een dag en afhankelijk van hoe het gaat nog minder.
Hier ook hoor! 2 dec positief getest en heel erg ziek geweest met ziekenhuis opname. Als ik te veel doe heb ik verhoging en benauwd, weinig energie. Andere dagen gaat het weer oke..