Hier zijn voor zover mogelijk ivm zwangerschap de medicijnen voor allergie/hooikoorts aangepast. Dit omdat echo's en controle anders ook een discussie zouden zijn terwijl we medisch zijn. Mocht ze opnieuw over de hooikoorts beginnen zou ik dat voorstellen, als het daadwerkelijk hooikoorts is, zal dat voor haarzelf ook fijner zijn want die pollen op het moment blegh Verder hier geen bezoek tenzij strikt noodzakelijk en vanwege de situatie is contact met mijn ouders momenteel fysiek af en toe ook strikt noodzakelijk maar ook dat dus zeer beperkt. Overigens iets wat al wat langer liep dan enkel tijdens corona in overleg met huisarts. Wel hebben we wat raam bezoeken gehad met enkele van hun buren, allemaal ouder en enkele terminaal waar wij goed contact mee hebben en wanneer nodig ook boodschappen voor doen. En als het goed is binnenkort een tuinbezoek bij mijn oom (gaat slecht geen corona, hele grote tuin en meer dan 3m afstand zonder kids). En dat is dus ook het lijstje strikt noodzakelijk zeg maar.
Verstandig van je! ze kan wel op raambezoek komen, zet je kop koffie buiten neer en mag ze buiten voor t raam zitten hihi Plassen maar in de bosjes dan Wij zien mijn ouders wel elke dag, maar omdat we naast elkaar wonen en we zijn elke dag uren bij elkaar (maar verder nergens anders, mijn man houdt wel afstand ) is het wat dat betreft ook 1 gezin. En noodzaak, ze zijn mijn mantelzorgers, ook al zijn ze hoog risico net als ikzelf. Schoonouders doen aan raambezoek. Ik neem zelf al 4 tabletten tegen de hooikoorts en druppen en spray mij suf omdat ik nog wel graag een blokje omloop zonder dat mensen denken dat ik een wandelende besmettingshaard ben.