Ja het bestaat. je met 4 kinderen vervelen... Echt, doe mij het normale leven maar.. kinderen naar school, en dat ik weer normaal kan werken zoals het hoort, en op dagen dat wij thuis zijn dan weg kunnen. ik zit nu alleen maar opgesloten, we fietsen een ronde, lopen een ronde, knutselen, spelen spelletjes, huis schoonmaken...geen normaal sociaal leven. na die weken heb je t wel gehad. en het gaat nog heeeeeeel lang duren ben ik bang..... hoe zit dit bij jullie.. kunnen jullie nog een beetje 'genieten' ondanks je niets kan?
Hier ook weleens maar eerlijk is eerlijk; dan zet ik ze toch achter de tv of de tablet. Nou is het niet zo dat ze daar de godganse dag mee zitten hoor maar wel wat extra dan normaal. En zoeken op internet. Dingen opzoeken die anderen nu doen. Ik heb via fb echt wel een paar dingen gezien waarvan ik dacht; kan ik ook doen met de kinderen. Het is echt even roeien met de riemen die er zijn ben ik bang. En ik heb een man gelukkig die het niet erg vindt om 3x op een dag met ze naar de speeltuin te gaan (heel kleintje vlak naast ons huis waar geen kip komt).
Ik vind het super zwaar. De eerste weken gingen wel maar nu wordt het pittig. Man is ondernemer en werk dag en nacht( thuis), 1 mei krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en er is geen school/opvang of opa en oma om even met de kids te zijn. Het is dus gewoon rete druk.
Totaal geen verveling hier. Ben superleuk met de 3 kinderen. Schoolwerk en zorgen dat ze geen ruzie krijgen. Leuk is anders hoor, maar verveling absoluut dus niet.
Ik heb eerlijk gezegd veel minder tijd om me te vervelen dan anders, dus daar is echt ( nog) geen sprake van. Werken vanaf thuis is stuk intensiever dan op locatie, en kost meer tijd. Kinderen hebben het in de ochtend druk met school, komen ook regelmatig met vragen die tussen het werken door lopen. Man heeft het hartstikke druk op zijn werk, doet nu ook minder thuis dan we gewend waren. Huishouden kost meer energie omdat we meer thuis zijn. Ik plof echt om 22h op de bank iedere dag, sommige dagen kom ik überhaupt het huis niet uit omdat daar geen tijd voor is. Zou me af en toe een dagje willen vervelen, of tijd hebben voor urenlange wandeling of uitruimen van de kasten of zo
Niet zo zeer verveling, ik heb genoeg te doen. Maar ik mis het normale leven zo erg. Ik besef mij elke keer weer dat dit zo niet de kraamtijd is die ik mij had voorgesteld. Ik heb oprecht met Niemand nog beschuit met muisjes gegeten
Ts, jij hebt denk ik echt nog jonge kids? Hier twee kinderem met een bak schoolwerk. Tot 13 uur zijn ze vaak aan het werk. Daarna is het de rest van de dag maximaal buitenspelen. Zelf werk ik in een vitaal beroep dus moet gewoon drie dagen in de week naar mijn werk, maar verder vind ik deze periode zooooo relaxed. Kinderen voelen zich heel happy ook. Ik besef nu pas dat ze normaal wel veel moeten, naar school, bso, sporten etc. Misschien geeft deze tijd ons nieuwe inzichten en kan het sporten ook allemaal wel wat minder straks.
Ik verveel me nog niet. Man werkt nu vroege diensten, gaat om 5 uur de deur uit. Ik houd me in de ochtend bezig met het begeleiden van schoolwerk, huishouden, eten voorbereiden enz. Na de lunch naar buiten (grote tuin), spelletjes doen enz. Als man om 14 uur thuis is even samen koffie drinken en dan naar mn werk (zorg). Op mijn vrije dagen probeer ik zoveel mogelijk huishouden in te halen maar plan ook extra ruimte in om lekker te kunnen lezen, tuinieren of puzzelen want het komt nu nogal eens voor dat ik extra diensten moet draaien. Ik leef van dag tot dag en probeer iedere dag weer positief te beginnen anders is het niet vol te houden. Ik denk namelijk dat we er nog lang niet zijn....
Dan zou ik bij een aantal lieve mensen die dichtbij je staan beschuit met muisjes laten bezorgen en verschillende face time afspraken maken en tijdens die afspraak een beschuitje eten. Ik weet dat het anders is en ik kan mij voorstellen dat het heel erg tegen valt, maar zo kan je later mooie verhalen vertellen aan je kindje.
Geen verveling, ik snap juist niet hoe iedereen tijd over heeft. De oudste bezig houden, slaapjes van de jongste, huishouden, wasjes, even naar buiten en 32 uur werken...
Ja verveling sloeg hier ook toe. Maar gisteren al heel veel baby spullen in het kamertje kunnen zetten dus kan straks heerlijk gaan rommelen en uitzoeken!!! Zit al weer sinds 16 maart thuis.. vind het heftig. Huis is wel lekker schoon maar dat word ook saai op den duur haha. Dus kan gelukkig nu los in de babykamer!
Ik kan het nog een maand uithouden. Animal crossing heeft ervoor gezorgd dat we ons echt niet vervelen. Het enige wat ik echt mis is om gewoon naar België te gaan.
Ja hier ook. Ik verzin meestal een verhaal en dan komen de mensen erop af en word het een hele discussie.
Awh, ja ik vind het zo sneu voor de mensen die net een kindje hebben gekregen. Mn collega is zwanger, al een aantal jaar bezig en al 2 miskramen gehad, Nu is ze eindelijk zwanger en dolblij en dan hebben we Corona waardoor ze het niet echt face tot face heeft kunnen vertellen aan haar dierbaren, en bij de echo’s mag haar man niet mee naar binnen. Vind t zo sneu.
Nou sneu hoor. Ik heb een miskraam gekregen van een tweeling en NOOIT kindjes meer gekregen. Stel je dat eens voor!
Ik zag er enorm tegenop, maar gelukkig valt het me heel erg mee. De dagen vliegen voorbij en we zitten urenlang in de tuin. We vermaken ons prima met boekjes, spelletjes, rondje fietsen, naar de speeltuin en tv kijken. Nu hopen dat dit gevoel zo blijft
Hier precies hetzelfde, ik werk normaal 3 dagen maar nu ben ik 5 dagen bezig om mijn uren te maken. 'S ochtends ben ik druk met het schoolwerk van de kinderen (mijn werk is veel bellen en plannen en dat kan niet als ik ook aandacht voor de kinderen moet hebben), dan eten en dan zelf aan het werk thuis. De kinderen spelen dan buiten of zitten op de tablet. Man moet gewoon naar zijn werk dus die is om 07.30 de deur uit. Pffffff, vind het wel zwaar hoor. Dan heb ik nog niks aan het huishouden gedaan!