Gister had ik alleen de echo.. Vond t maar vreemd.. 30e kan ik weer alleen.. Al is t vaak wel goed en niks aan de hand Het is toch geweldig dit met je vriend Te kunnen doen.. Bleh.. Ben ook bang want heb al 3 kindjes rondlopen van een ander papa dat ik onverhoopt ze op moet laten halen als de bevalling begint ik mag thuis dus deed er relaxed onder.. Maar nu is t meer van ja en dan worden ze opgehaald is hun zusje er en dan wanneer mogen zij haar dan ontmoeten..
De verloskundige heeft nog niet gebeld. De praktijk heeft wel een bericht van de afdeling Verloskunde op Facebook gedeeld. Staat in dat een verkouden partner het ziekenhuis niet mag betreden. Nu maar duimen dat we gewoon niet verkouden worden en de bevalling probleemloos thuis gebeurt. Bij de eerste in elk geval wel gelukt. Ook voor de andere dames hier zou dit een tijd van genieten moeten zijn en niet van zorgen. Het is zeker vreselijk wat in de wereld gebeurt. Maar deze momenten van bevalling en kraamtijd kunnen we (althans de meesten) niet volgend jaar weer even overdoen. En dat zal dan altijd zonde blijven. Ik wens iedereen veel succes. En hoop dat jullie hoe dan ook kunnen bevallen met jullie partner naast je.
Jeetje wat een verdrietig iets als je deze tijd moet bevallen! De maatregelen zijn wel verschillend want bij mijn verloskundige praktijk mag partner wél mee bij eem echo alleen niet bij overige controles, kids zoizo niet mee. Heb volgende week de 1e echo.. vind het toch wel fijn als mijn partner erbij is als je mogelijk geen fijn nieuws krijg.. Heel veel sterkte voor degene die moeten bevallen deze tijd!
Wat fijn dat je partner mee mag! Die heb je ook echt wel nodig om de vreugde of het mindere nieuws mee te delen zeg maar. Fijn dat het daar wel mag! En gefeliciteerd met je zwangerschap
Bij mijn 3e was die te laat haha Mijn moeder was er gelukkig bij Maar ik zou denken het is jammer maar gezondheid gaat boven alles
Sorry, maar die geboortefotograaf is echt niet medisch noodzakelijk, dus zou voor mij sowieso de eerste zijn die afviel.
Elke dag 1 andere bezoeker. Dat betekent dan meteen dat je partner die dag niet mag komen. Dus wij houden t alleen bij onszelf. Geen bezoek dus.
Ik heb nog geen bericht van de verloskundige gehad wat betreft onze eerste echo dinsdag. Zolang ik niks hoor gaat m'n man mooi mee, dit is juist zo bijzonder, samen je kindje voor het eerst zien. Ook al het niet goed is, wel zo fijn als hij er bij is. Ik lees ook dat iemand niet op controle mag bij het ziekenhuis in week 39, sorry maar dat vind ik gewoon onverantwoord. Tuurlijk is er meer risico, maar je kan een vrouw toch niet gewoon maar rond laten lopen in de hoop dat alles oke is? Vind dat echt bizar.
Jee wat staat alles op z’n kop. Even een klaagmomemt. Hier net halverwege. Vorige week maandag gelukkig nog de 20 weken echo gehad. Omdat dit een hoog risico zwangerschap is vind ik het nog spannender. Ik zou vanaf 20 weken om de 2 weken bij de gyn moeten komen omdat zowel ik als kindje gevolgd moeten worden. Nu gaat dus niets meer door... Volgende week alleen een telefonische afspraak. Maar ik moet perse wel vrijdag voor een bloeddrukmeting in het geboortecentrum komen... terwijl ik dat juist wel thuis kan maar dat mocht niet. Geen hartje meer luisteren, risico op groeiachterstand.. hoe volgen ze dat dan nu..suikertest, resusfactor. enz. Benieuwd of men toch nog iets gaat opvolgen. Ook mijn afspraken bij de internist ivm nieraandoening is gecanceld voor 10 april. Ik heb nog meer te doen met jullie die al ergens op korte termijn moeten bevallen.
ik moet morgen voor mijn 20 weken echo, ik dacht ook bij mezelf ik neem m’n partner gewoon mee, maar werd al gebeld door de vk dat er niemand mee mag ook niet in de wacht ruimte
Ja klopt, dat ben ik. Ben nu ruim 39 weken en de baby zit qua buik omvang al weken op p90 (te groot buikje). Nu zou ik donderdag een echo krijgen, maar ik mag niet naar de poli komen, dus krijg ik donderdag een telefonisch consult. Voelt niet goed. Het voelt zo ongecontroleerd allemaal nu! Gelukkig heeft mijn man net even mijn bloeddruk opgemeten, we hebben zo’n thuismeter. Maar bah wat een rare situatie dit. Voor jou ook geen leuke situatie als je zwanger bent van je eerste kindje. Hopelijk mag je man gewoon mee! Succes!
Bij ons worden geen echo's meer gemaakt. Ik zou afgelopen dinsdag een groeiecho krijgen. Doen ze niet meer. Dus ook geen liggingsecho Alles wordt weer zoals vroeger uitwendig met de hand gedaan en dan maar hopen dat ze goed inschatten/voelen. Mijn ervaring is bij mijn eerste 2 kinderen dat ze kwa groei op die manier er nog echt langs kunnen zitten.
Ja ik heb ook t idee dat ze er bij mij naast zitten.. Maar ja vond t dan alsnog wel leuker wanneer vriend erbij geweest zou zijn. Wat erg dat de echo's al niet meer doorgaan.. Ik heb dus dan eigenlijk "mazzel" met de laatste echo.. Word steeds gekker zo
Indd. Dan wordt het je partner. Zou dat ook doen. Wel jammer voor broertjes en zusjes . Of draagmoeders etc die het nu alleen moeten doen
Nee. Echt maar 1. Ook maar 1 bezoek per dag . Echt zwaar want stel je krijgt keizersnede zit je 2 dg met kind van een ander in het zh. bouw je toch een band op. Of een van bijde ouders komt langs. Maar dan kan je eigen partner weer niet langskomen.het is echt een per dag . Het wordt echt kiezen . Ook broertjes of zusjes kunnen hun baby pas ontmoeten bij thuiskomst
Oh sorry, ik had even niet aan n eigen partner gedacht. Had alleenstaande vrouw in gedachte. Leek mij dat een van de wensouders het kind mocht ‘overnemen’ en dat het vanaf dan twee ‘losse zaken’ zijn. Een voor de moeder en een voor t kindje. Moet toch te regelen zijn?