Om verwarring te voorkomen is er nu een hele fijne site met een beslisboom of je wel of niwr het huis uit mag. https://www.magikhethuisverlaten.nl/
ik begin hier ook vroeger. Had t bij Hart van Nederland gezien, denk ja ga ik ook doen. Waarom straks blauwbekken in de kou als ik de buitenverlichting ook nu kan doen. Ik wordt altijd erg blij van de lichtjes. Misschien beter voor t moraal. Zag ze in ons winkelcentrum ook al hangen. Die waren er ook vroeg bij dit jaar. Overigens niet de volle kerst, tegenwoordig "feestdagen" lijn hoor, maar de basisset zeg maar. Half november komen daar dan pakjes bij en na sinterklaas de aanvulling daarop voor de kerst. Scheelt ombouwen, nu is t alleen maar bijheisen. In de grote bomen op t plein laten ze de verlichting hangen het hele jaar door. Dat is alleen inpluggen en klaar.
Een leuke gevonden op Twitter! Ze gaat het water in, want: 1. Haaien bestaan niet. 2. Leuk en aardig dat er een haai gezien is, maar is niet wetenschappelijk bewezen. 3. Kan mij die haai schelen, als ik maar lekker kan zwemmen. 4. De rijksoverheid verbied mij om te zwemmen, dus doe ik het lekker toch. 5. Haaien bijten niet. 6.Het leven brengt nu eenmaal risico's met zich mee. 7. Ik ben niet bang voor haaien. 8. Ik heb het recht om hier te zwemmen, staat in de grondwet. 9. Haaien bijten alleen 60-plussers 10. Naar de haaien gaan wij toch! 11. Er kwam net nog iemand uit het water en die was niet gebeten door een haai.
Dit snap ik wel Ik draag ook een mondkapje op mijn werk. Gisteravond toen ik thuis kwam na mijn avonddienst kwam ik er ook thuis pas achter dat ik hem nog op had.