Dit inderdaad. De draak steken met vage facebookverhalen vind ik een stuk grappiger dan twee mensen herkenbaar in een afvalcontainer knippen en plakken. En nee. Geen fan van deze mensen. Maar je hebt het wel nog steeds over mensen.
Die opmerkingen waren toch naar aanleiding van dat plaatje waar je allerlei willekeurige gegevens bij elkaar moest halen en er dan een buitengewoon bijzonder verhaal uit kwam, van een paar bladzijdes terug? Dat is toch sowieso niet serieus?
De vader van mijn scharrel is laatst gevaccineerd tegen corona en kreeg last van een gescheurde balzak waardoor hij nu spontaan ontploft is.
Het grappigste aan t hele covid verhaal is mn man die naar een zelftest aan t turen is of hij wel of geen tweede streepje ziet verschijnen en de tijd ON-MO-GE-LIJK langzaam vindt gaan en vervolgens in alle lichtinvalshoeken gaat zoeken of er nu wel of geen streepje staat. Hey, welkom in onze wereld! Popcorn waardig momentje...
Hahaha. Wat dacht je van mijn puber die toch enigszins zorgelijk naar zijn test zit te staren. Oef... geen tweede streep. Ik wordt nog geen oma
Whaha..heb je het artikel gelezen in Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1294900267/twitter-ontploft-om-geprikte-thierry-baudet-forum-leider-ontkent
Ik vond dit stukje te hilarisch voor woorden: Ook Jesse Klaver (GroenLinks) reageert op #Thierryisgevaccineerd: „Het is trending, dus het zal wel waar zijn.”