Winterbanden! Ik weiger om winterbanden onder mijn auto te doen, omdat het mijn auto is, mijn keuze, mijn vrijheid. Het is niet bewezen dat winterbanden goed werken, behalve uit studies van de bandenfabrikanten zelf (dat was te verwachten). Mijn buurvrouw heeft een ongeluk gehad nadat haar auto van winterbanden was voorzien. Sommigen mensen hebben nu al de 3e set banden, dat bewijst dat die banden niet werken. We weten ook niet waar ze van gemaakt worden. De bandenfabrikanten maken ons bang met de winter om er zelf rijk van te worden. Trouwens, het zijn de bandenfabrikanten die de sneeuw hebben uitgevonden en 's nachts verspreiden terwijl we slapen. En met winterbanden onder mijn auto, kan de overheid me volgen in de sneeuw. Informeer u zelf, open uw ogen, stop met schapen te zijn! Ik zeg NEE tegen winterbanden! #wordtwakker #jeziethetpasalsjewakkerwordt En de reactie van iemand: Er zijn al genoeg auto’s met winterbanden op de weg waardoor de kans op ongelukken is gereduceerd. Waarom moet ik dan toch ook winterbanden? Ze kunnen beter investeren in meer sleepdiensten en schadeherstelbedrijven. De overheid zorgt voor polarisatie onder de automobilisten! (Gekopieerd vanaf viva)
https://brabant.nieuws.nl/2021/12/05/los-met-de-snottebellekes/?fbclid=IwAR1-eZUOF_aWte30WkpGZLLaI0Ttyvoqd44GFXNXQElVtonHWzU47QC9HFo