Corona: hamstergekte

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Nummer4, 13 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Bang voor de tandarts? :roflmao:

Novi vindt dit leuk.
  2. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Torvi vindt dit leuk.
  3. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113
    Hier voldoende ingeslagen maar hoe mensen je kunnen aankijken maar zij beseffen niet dat het ook voor onze naasten is en wij beide gewoon moeten doorwerken tot het laatst.
    Daarbij ook nog 2 kindjes die op het moment last van hun longen hebben dan ben ik niet van plan voor of na m'n werk in een rij te moeten staan om aan je boodschappen te komen.
    Niks ego's aan want deel alles wat nodig is zelf met m'n cliënten mocht het nodig zijn.

Syane vindt dit leuk.
  4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.029
    5.247
    113
    Hier is er ivm het nieuwe advies dat de scholen en horeca dichtgaan een nieuwe run op de winkels ontstaan.

Zulema vindt dit leuk.
  5. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.722
    6.627
    113
    Vrouw
    :eek:

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.774
    3.124
    113
    Vrouw

Gewoon maling aan hebben joh, ook al die comments op Social Media zoals wat egoïstisch etc. Ja lekker zo over denken, maar ik zou er niet minder om kopen.

(Ik heb sowieso al een hele goede voorraad, en heb gewoon een normale bestelling geplaatst online met een aantal extra dingen) ben al een hamsteraar opzich. :roflmao:

esklessebes vindt dit leuk.
  7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113

Haha heb ik ook hoor. Ben een deler maar moet ook 5 dagen werken deze week dus jah wil genoeg hebben voor onszelf maar ook zeker als iemand het niet heeft.

8. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik sprak een vrouw in de supermarkt. En die zij omdat iedereen hamstert ben je haast verplicht om mee te hamsteren. Hier nu toch ook maar koelkast/vriezer/voorraadkast goed gevuld. Van de week nog ff brood, vers fruit, eieren en kruiden (die vergat ik vandaag) halen.

9. tuc

tuc Niet meer actief

echt, weer opnieuw?? Zijn dat mensen die elke dag uit eten gaan en nu zelf moeten koken ofzo?

Zulema, Amarens, citroenrasp en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.046
    3.687
    113
    De afhaal/thuisbezorgd blijft open dus relax koken hoeft niet:roflmao::roflmao:

Syane, Zulema, Amarens en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Mijn man is gisteren om boodschappen geweest en ook wat extra dingen meegenomen zoals knakworst, pannenkoekmix, zak poffertjes ed en heb gisteren dubbele portie soep gekookt. Niks voor mij, want krijg nu de neiging om vanmiddag lekker pannenkoeken te bakken ipv boterhammen eten, maar daar is het natuurlijk niet voor bedoeld haha. Maar echt gehamsterd hebben we niet. Heb wel al een dag en tijd gereserveerd voor volgende week in de jumbo app, maar grote kans dat ze me er weer uitgooien zoals deze week.

Gisteravond ging er een lamp kapot, dus moet eigenlijk naar de Gamma, en bij Kruidvat heb ik ook nog wat nodig. Ik kijk wel wanneer ik ga.

12. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Ik moet eigenlijk ook boodschappen doen. Maar ben een beetje bang voor de gekte die ik ga aantreffen. Maar ik zal wel moeten. Voor vanavond heb ik geen eten in huis en het brood is van vrijdag.

Nellie4 vindt dit leuk.
  13. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Ik ben neusspray-verslaafd! En laat nu net heel NL dat gehamsterd hebben. Ik niet. Ik haat massahysterie. Dus heb bijna geen neusspray meer waardoor mijn neus nu flink dicht zit. Wel een goed moment om af te kicken nu. Maar door mijn verstopte neus denkt vast iedereen dat ik hartstikke verkouden ben en zal ik als een melaatse behandeld worden vrees ik... Misschien toch maar op goed geluk een paar drogisterijen afgaan...maar moet eigenlijk nu wel gaan afkicken....is wel het moment nu daarvoor.

14. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Gewoon doen!!

Afkicken dus.

Het is een paar dagen vervelend maar dan ben je er ook van af!!!

Syane en citroenrasp vinden dit leuk.
  15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    voor eventjes ja, totdat je weer verkouden bent... maar sterkte!

16. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Afkicken per neusgat werkt voor mij altijd het fijnste. Dus als je nog een restje neusspray hebt dat zo weinig mogelijk doen en dan alleen 1 neusgat. Ondertussen zit je andere kant wel verstopt, maar geneest ook.

17. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Het was gewoon rustig in de supermarkt! En niemand die hamsterde. Sommige producten die afgelopen weekend veel verkocht waren zijn nog niet aangevuld maar vanmiddag zou er een nieuwe vracht komen. Ik maak mij dus geen zorgen. Er stond wel dat je maximaal 2 potten/blikken groente mocht kopen.

Syane vindt dit leuk.
  18. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Dat woordje maakt toch dat ik me afvraag hoe vaak je al afgekickt bent :roflmao: (zelf ook schuldig aan neusspray verslavingen, wel alleen voor het slapen, voor mij werkt afkicken dan door te zorgen dat ik restjes bewaar en die gebruik nog een week, is dan steeds lagere dosis).

Syane vindt dit leuk.
  19. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.294
    25.760
    113
    Haha, wel vaker inderdaad. Ik heb sowieso ooit een bijholteoperatie gehad en dat blijft een zwakke plek. Dus iedere verkoudheid moet ik daarna weer even terug naar af. Maar zo werkt het uiteindelijk wel, zonder al te veel problemen.

20. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.396
    5.303
    113
    Ja, ik heb heel makkelijk middenoorontstekingen doordat mijn buizen van Eustachius (vooral 1 kant) niet goed functioneren, dus ik grijp ook vrij makkelijk weer opnieuw naar neusspray, ondanks dat ik ook nog een neusspray heb, die je wel langdurig mag gebruiken.

Deel Deze Pagina