Als het goed is door het gehamster. Er is volgens mij nergens bekend dat het om een productieprobleem gaat.
Absurd Ik heb tot drie keer toe gezorgd voor voldoende boodschappen en vriezer maaltijden zodat de kraam niet hoefde te koken. Ben ik dan zo apart? Anders kookte mijn man wel.
Ik heb dus dankzij de aanbieding van vorige week op vivera, mijn halve diepvries vol gegooid (overdreven, 14 pakjes a 2 stukjes vleesvervanger dus voor een week in ons gezin). Ben altijd zo blij met dit soort aanbiedingen, niemand lijkt ze te kopen dus schaam me dan niet dat ik dat wel doe Brood bakken: Bekijk bijlage 645023 Achterin mijn bak kastje gevonden, tht 01-2013. Wat denken jullie?
Hoop ook dat het snel voorbij is! Is toch te zot voor woorden dat je man na een drukke dag niks meer kan kopen voor zijn gezin.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik niet in Nederland woon. Het is hier allemaal wat strenger/sneller qua maatregelen.
Een vriendin van mij werkt bij Nutricia, in/verkoop voeding. Zij heeft mij vorige week opgebeld om te zeggen dat ik heel snel ook iets in moest slaan van babypoeder. Ze weer dat ik nuchter ben en amper hamster, dit gaat echt tegen mijn principes. Ze vertelde dus dat de ah straks niets meer heeft bijv en het een probleem wordt. Maar op hun site zelf kan je nog wel kopen, veel mensen schijnen dit niet te weten vertelde ze. Dus mochten er moeders in de problemen komen met baby voeding, Nutricia.nl. L drinkt omneo en omneo is dus al echt een probleem. Nergens bijna meer te krijgen. Ik hoop oprecht dat er nu niet mensen als een gek heel veel blikken voeding gaan hamsteren daar. Beetje lief zijn voor elkaar en aan elkaar denken.
Het zou kunnen dat de gist niet meer goed werkt, maar dat merk je dan vanzelf wel... Zou er brood mee proberen die zowel met als zonder gist gemaakt kan worden, zoals platbrood. Mocht de gist niet werken dan heb je dus gewoon wraps zonder gist, en anders met gist.
Ik heb net een bezorgmoment bij ah weten te bemachtigen voor 1 april. Was alleen lastig om en bestellijst te maken, aangezien bij bijna alles staat dat het tijdelijk online uitverkocht is... Ik ben dat gehamster inmiddels goed zat
Ik heb voor volgende week donderdag een bestelling staan. Ga gelijk eens kijken wat daar nog van over is.
Hier gisteren ook besteld. Bij de Albert Heijn kon niet meer. Bij Jumbo kon ik de donderdag nog kiezen.
Het bloem vak blijft leeg en die van de paracetamol. Voor nu geen ramp maar hopelijk binnenkort toch weer aangevuld. Gisteren bij de action handwas spray spul gevonden. Handig voor in de ras, netjes 1 verpakking zo dat de rest ook wat heeft. Wanneer ik bij de supermarkt vandaan kom gebruik ik gelijk dat spul ( scanners , karretjes, wagentje zullen vast niet heel vaak worden afgenomen)
Wij hebben onze spellenkast aangevuld met 2 spellen voor dat de spellenzaak dicht was, is dat ook hamsteren