Eind van de middag wat kleine boodschapjes gedaan. Schrok echt hoe leeg de supermarkt was. Vrijdagochtend voor het laatst geweest, net voor de hamstergekte.
Voordat er een lock down komt ben ik vanmiddag maar even naar kruidvat gereden om wat verzorgingsproducten, niet meer dan 5 personen liepen in de winkel. Online bijna niks meer, maar de winkel ligt vol (behalve paracetamol, vitamine c en handgel). Normaal let ik op aanbiedingen, maar nu snel een fles deo en dag- en nachtcreme gepakt en wegwezen... het voelt als het einde van de wereld . Moest nog kattengrit hebben, dus man naar de Lidl en daar was nu ook bijna niemand.
Klinkt alsof ze eindelijk genoeg hebben voor het komende half jaar Ik vind het echt dramatisch.. online is alles uitverkocht, in de winkels is niks meer.. hier kunnen we al dagen geen meel, brood en melk kopen, echt mega frustrerend!!!!!!! heb vandaag met mijn laatste 500gram meel een brood gebakken en ingevroren dus HOOP dat het deze week weer genoeg op voorraad komt zodat WIJ ook iets kunnen kopen. Het is niet normaal wat mensen doen!!
Ik heb gisteren schoenen gehamsterd. Zoon zit al sinds oktober in dezelfde schoenmaat. In België zijn alle winkels dicht,, ik zie dat hier in Nederland ook gebeuren dus voor de zekerheid schoenen besteld in een maatje groter. Ik weet dat online shoppen wel zal blijven maar ik zie ook veel postbezorgers ziek worden en ach tja, nu heb ik ze straks in huis. Zijn zomerkleren passen nog.
Ik moet zometeen naar de winkel voor groente, fruit, brood ed. Met lood in mijn schoenen eerlijk gezegd, ik blijf nu het liefst thuis
Iemand enig idee waarom het meel nog steeds op is? Brood is er inmiddels voldoende, maar het meelschap blijft leeg. Groenten kunnen we ook bij de plattelandswinkel kopen hier op een paar honderd meter afstand. Volop voorraad had die nog afgelopen weekend. En over het vlees: van vega krijg je verder niets hoor. Volle schappen.
Ik ben een week al niet geweest dus geen flauw idee hoe het er uit ziet nu. Man ging na zijn werk maar greep mis.
De spar in Enschede heeft nu geregeld dat mensen in de zorg hun kunnen bellen met hun boodschappenlijstje en dan kunnen zij na werktijd de boodschappen ophalen. Hoop wel dat mensen hier geen misbruik van gaan maken.
Ik heb mijn vriend al een hele waslijst gestuurd met wat hij moet halen. Hopelijk is het genoeg voor 2 weken, als we het uberhaupt al kunnen kopen... want alles is de hele tijd leeg... vandaag krijgt hij 5 kilo meel van een collega, dat is wel fijn, dus nu nog zorgen dat we nog boter, eieren en gist kunnen krijgen.. want brood zal er nog steeds wel niet zijn denk ik
online is het ook al een drama om iets te vinden. Ik zie echt volle kasten en huizen vol voor mij momenteel bij mensen. Ik klaagde '' vroeger'' wel eens over een product wat er niet was online maar dan blijf ik nu aan de gang.
Hier ook veel lege schappen. Geen melk, geen brood, geen aardappelen, geen pasta, geen wc papier. Zuivelschap halfleeg. Hopelijk heeft jouw vriend alles kunnen vinden!
Bij ons bij de Lidl was er vanmiddag genoeg. Alleen de rijst was op wat voor zoon een goede reden was voor een vreugdedansje. Hij houdt niet van rijst
Hebben jullie het idee dat de hamstergekte afneemt? Hier had vandaag wel het gevoel dat de winkels tot rust kwamen. Alleen niet bij de ah geweest, die was het ergst eerder.
Weetje wat erg is. Ik wilde dus eindelijk (nu ik een grote voorraad kast in mn nieuwe huis heb) eens een voorraad aan gaan leggen. Maar ik durf niet meer
Hier is het alweer rustig, alles is bijgevuld en voldoende op voorraad, behalve de baby melkpoeder bij de Kruidvat Genoeg wc papier, meel, bakspullen, melk, eieren, enz.
Heb ik ook gedaan. Vorige week had ik dat al voor dochter gedaan en vandaag komen de schoenen voor de jongens. En morgen de gymschoenen want nadat ik had besteld kwam er 1 met de mededeling dat zijn gymschoenen ook krap waren.