Corona: hamstergekte

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Nummer4, 13 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Dirk en Deka hebben ook hun eigen bakkerij en slagerij, dat scheelt nu denk ik in de bevoorading

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Eind van de middag wat kleine boodschapjes gedaan. Schrok echt hoe leeg de supermarkt was.
    Vrijdagochtend voor het laatst geweest, net voor de hamstergekte. :rolleyes:

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Voordat er een lock down komt ben ik vanmiddag maar even naar kruidvat gereden om wat verzorgingsproducten, niet meer dan 5 personen liepen in de winkel. Online bijna niks meer, maar de winkel ligt vol (behalve paracetamol, vitamine c en handgel). Normaal let ik op aanbiedingen, maar nu snel een fles deo en dag- en nachtcreme gepakt en wegwezen... het voelt als het einde van de wereld :confused:.

Moest nog kattengrit hebben, dus man naar de Lidl en daar was nu ook bijna niemand.

MamaChantal vindt dit leuk.
  4. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Klinkt alsof ze eindelijk genoeg hebben voor het komende half jaar :roflmao:
    Ik vind het echt dramatisch.. online is alles uitverkocht, in de winkels is niks meer.. hier kunnen we al dagen geen meel, brood en melk kopen, echt mega frustrerend!!!!!!! heb vandaag met mijn laatste 500gram meel een brood gebakken en ingevroren dus HOOP dat het deze week weer genoeg op voorraad komt zodat WIJ ook iets kunnen kopen. Het is niet normaal wat mensen doen!! :mad:

sillies vindt dit leuk.
  5. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    3.009
    4.008
    113
    Vrouw
    Ik heb gisteren schoenen gehamsterd. :roflmao:

Zoon zit al sinds oktober in dezelfde schoenmaat. In België zijn alle winkels dicht,, ik zie dat hier in Nederland ook gebeuren dus voor de zekerheid schoenen besteld in een maatje groter.
    Ik weet dat online shoppen wel zal blijven maar ik zie ook veel postbezorgers ziek worden en ach tja, nu heb ik ze straks in huis.

Zijn zomerkleren passen nog. :roflmao:

Zwierezwaai vindt dit leuk.
  6. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Ik moet zometeen naar de winkel voor groente, fruit, brood ed. Met lood in mijn schoenen eerlijk gezegd, ik blijf nu het liefst thuis :oops:

Jes88 vindt dit leuk.
  7. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.284
    6.753
    113
    Iemand enig idee waarom het meel nog steeds op is? Brood is er inmiddels voldoende, maar het meelschap blijft leeg.

Groenten kunnen we ook bij de plattelandswinkel kopen hier op een paar honderd meter afstand. Volop voorraad had die nog afgelopen weekend.

En over het vlees: van vega krijg je verder niets hoor. Volle schappen.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.712
    5.740
    113
    Ik ben een week al niet geweest dus geen flauw idee hoe het er uit ziet nu. Man ging na zijn werk maar greep mis.

9. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    De spar in Enschede heeft nu geregeld dat mensen in de zorg hun kunnen bellen met hun boodschappenlijstje en dan kunnen zij na werktijd de boodschappen ophalen. Hoop wel dat mensen hier geen misbruik van gaan maken.

10. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb mijn vriend al een hele waslijst gestuurd met wat hij moet halen. Hopelijk is het genoeg voor 2 weken, als we het uberhaupt al kunnen kopen... want alles is de hele tijd leeg... vandaag krijgt hij 5 kilo meel van een collega, dat is wel fijn, dus nu nog zorgen dat we nog boter, eieren en gist kunnen krijgen.. want brood zal er nog steeds wel niet zijn denk ik

rijo en Nummer4 vinden dit leuk.
  11. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.712
    5.740
    113
    online is het ook al een drama om iets te vinden. Ik zie echt volle kasten en huizen vol voor mij momenteel bij mensen. Ik klaagde '' vroeger'' wel eens over een product wat er niet was online maar dan blijf ik nu aan de gang.

12. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Hier ook veel lege schappen. Geen melk, geen brood, geen aardappelen, geen pasta, geen wc papier. Zuivelschap halfleeg. Hopelijk heeft jouw vriend alles kunnen vinden!

13. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hij gaat na zijn werk naar de aldi. Dus fingers crossed... vind het zo frusterend!!!

14. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Dat snap ik heel goed.. Hopelijk komt hij met een goed gevulde auto weer thuis!

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Bij ons bij de Lidl was er vanmiddag genoeg. Alleen de rijst was op wat voor zoon een goede reden was voor een vreugdedansje. Hij houdt niet van rijst :)

16. tuc

tuc Niet meer actief

Hebben jullie het idee dat de hamstergekte afneemt? Hier had vandaag wel het gevoel dat de winkels tot rust kwamen. Alleen niet bij de ah geweest, die was het ergst eerder.

17. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.509
    12.058
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Weetje wat erg is. Ik wilde dus eindelijk (nu ik een grote voorraad kast in mn nieuwe huis heb) eens een voorraad aan gaan leggen. Maar ik durf niet meer

citroenrasp en tuc vinden dit leuk.
  18. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Hier is het alweer rustig, alles is bijgevuld en voldoende op voorraad, behalve de baby melkpoeder bij de Kruidvat
    Genoeg wc papier, meel, bakspullen, melk, eieren, enz.

tuc vindt dit leuk.
  19. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.867
    3.504
    113
    Heb ik ook gedaan. Vorige week had ik dat al voor dochter gedaan en vandaag komen de schoenen voor de jongens. En morgen de gymschoenen want nadat ik had besteld kwam er 1 met de mededeling dat zijn gymschoenen ook krap waren.

Nietverwacht en Fantykoekie vinden dit leuk.
  20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.867
    3.504
    113
    Trouwens, de appie heeft volgende week een hamsterweek....dan zijn ze het ook zelf schuld he ;)

Kolibrie2, Nummer4 en Huismuisie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina