Ik ben chronisch verkouden, 11,5 maand per jaar. (Waarschijnlijk allergie) Dus het is voor mij heel erg lastig te monitoren... Ik heb nu gewoon nog zo’n natte neus gevoel aan de binnenkant. Snot loopt er niet uit ofzo. Gewoon wat ik altijd heb... Mijn man is vandaag weer aan het werk gegaan, door werk had ik hem al langer niet gezien dan de kinderen toen in de uitslag kreeg (eigen bedrijf, dus hij kan niet meer thuisblijven om voor de kinderen te zorgen), dus ik kan niet meer in isolatie van de kinderen. We hebben 2 behoorlijk pittige kinderen en ik ben zelf chronisch ziek. En ben nog extreem moe door de Corona, ik sta echt op het punt om in te storten zeg maar...
Ik snap het helemaal hoor. Het is ook dikke ellende. Heel veel sterkte, ik hoop dat je je snel beter voelt.
Wie weet hoe dit zit nummer 1 heeft corona en is na een week weer beter .de rest blijft tot 10 dagen thuis. s. Maar dan krijgt een tweede het moet de eerste dan ook alsnog 10 dagen thuis blijven?
Zo ver ik het begreep hoeft dat niet als je het al gehad hebt en je hebt geen klachten. Krijg je weer klachten, dan moet je opnieuw testen en in afwachting van de test wel thuisblijven. Maar elke huisgenoot die al Corona gehad heeft en geen klachten hoeft niet weer in quarantaine.