Nee, gelukkig niet. Wij krijgen een aanbouw. Deze wordt wel zover mogelijk opgebouwd nu. Maar overal ligt zand en stof binnen. En alle bouwmaterialen in mijn tuin. En dat gaat nu dus veel langer duren dan gepland. Maar goed, de ramp was groter geweest als mijn oude kozijnen al wel waren verwijderd
Maar de zorg niet laten groeien terwijl iedereen ouder wordt, de bevolking groeit enz. Een pandemie was misschien niet te voorzien, maar elke winter kraakt en piept de zorg al. De rek was er iig voor corona al uit. Het is inmiddels ook allang bekend dat corona een blijver is, maar er wordt vervolgens niets gedaan om de zorg te verbeteren, aantrekkelijker te maken voor personeel enz.
Als je het zo zegt vind ik het overkomen alsof iedereen er zo over denkt. Misschien bedoelde je dat niet zo, dat zou kunnen.
Ik vind het trouwens raar en naar dat er mensen zijn die hier menen te moeten bepalen welke personen wel of niet mee mogen schrijven. Dit is een nieuws topic. Dus als je nieuws hebt: deel het. En als jij en anderen over dat nieuws willen doorpraten: lekker doen. Daar is het een forum voor en dit topic gaat specifiek over nieuws. Dat er dan wordt gezegd dat mensen die niet-vaccineren maar weg moeten blijven omdat ze een ander topic hebben slaat nergens op. Dit is namelijk geen pro-vaccineren topic. Dit is een nieuws-topic. Dus voor degenen die zo verschrikkelijk veel last hebben van de mensen die kritisch of negatief tegenover vaccineren staan, zou ik willen adviseren: doe hetzelfde! Start een pro-vaccineren topic op. En laten we dan afspreken dat degenen die zich willen ingraven in hun eigen echoputje, vooral dat doen en niet meer in het topic van 'het andere kamp' meelezen en meepraten. Dan kan dit topic gewoon blijven wat het is: een nieuwstopic. Een topic waarin we praten over allerlei nieuwsberichten over corona. Juìst vanuit verschillende bronnen. Want als je maar één kant van het verhaal wilt lezen, kun je gewoon één krant of nieuwssite uitkiezen die bij jouw visie past en alleen nog daarin lezen. Dan heb je dit topic ook niet nodig, toch? Dan blijft (wordt) dit een topic waarin mensen die dat willen verschillende kanten van deze situatie bekijken. En waarin je het met mensen eens of oneens mag zijn. En daar lekker over mag discussiëren.
Niet te doen he Vanaf mei... pff. Hier de levertijd 12-26 weken. De leverancier gaf aan dat halverwege februari wel moest lukken... Ik mag het hopen. Er was ook iets voor op het dak wat bijna niet leverbaar was. Ik heb de aannemer nog niet gevraagd naar het glas
Man is inkoper in de industrie en die krijgt het meeste tot nu toe nog rondgebreid, maar het houdt niet over. Zelf in juni een fiets besteld, wordt in week 2 geleverd.
Nouja: je deelt dit artikel: https://www.bndestem.nl/politiek/wethouder-onder-vuur-na-vaccinatietweet-afschieten-zon-varken~acf93565/ De reacties staan gewoon in het artikel hoor?!
Kan je voor jezelf spreken aub. Dit soort taal “wij de gevaccineerden die wel geloven in mam”, dat helpt niet in discussies en respectvol omgaan met elkaar. Jij bent niet de spreekbuis van een vaste groep gevaccineerden hier. Die vaste groep bestaat niet eens, dat gaf ik eerder ook al aan. Praat aub voor jezelf en stop met generaliseren en wij-zij te maken.
Dat heb ik nou met de initiele tweet, kan me er ook niet in vinden. Hoop gewoon dat niemand in t ziekenhuis of de IC afdeling hoeft te komen. Vaxxer of niet, klote is t wel voor iedereen direct of indirect betrokken.
Euh koekoek. Mss moet jij een topic aanmaken voor gelijkgestemden want ik ben uw extreme praat niet minder moe, dan die van een ongevaccineerde die extreme praat verkoopt hoor .
Idem voor Leen Bakker, maar of dat corona is of knulligheid ben ik nog niet over uit. Augustus relaxstoel besteld, zou oktober komen...lekker voor mn verlof ingaat morgen. Wordt 27 december, waarschijnlijk...grrrrr Nu een vaatwasser in storing (nog garantie) mag hopen dat daar geen issue ligt met voorraden... IEK.
Ja maar hier staan ze er in. Het is letterlijk het onderwerp van het artikel. Dan is het toch raar als jij alleen in gaat op het stukje wat over anti-vaxxers gaat? Zeker gezien de extreme reacties genoemd in het artikel
Weet je: er zijn in 'beide kampen' mensen die zéér ongepast en heftig reageren op meningen die ze niet aanstaan. Maar zullen we alsjeblieft ophouden met die extremen naar boven te halen en te gebruiken als voorbeeld van "Zie je nou wel hoe zij over ons denken / praten?" Want in beide gevallen is het maar een kleine groep schreeuwers. En onder het motto 'alles wat aandacht krijgt, bloeit' zou ik zeggen: laten we daar nu eens géén aandacht meer aan schenken, want dit is niet de manier van omgaan met elkaar die we willen zien opbloeien, toch? Ongeacht je mening over wel / niet vaccineren, hoe je denkt over de overheid of de genomen maatregelen. Ik lees hier geregeld van mensen met allerlei verschillende ideeën over al deze zaken juist één ding behoorlijk eensgezind: we willen zelf gerespecteerd worden en we willen af van die scheuring van de samenleving. Dus laten we dan ophouden die kleine groep haarzaaiers steeds erbij te betrekken. En als voorbeeld te nemen alsof 'de andere kant' in zijn geheel zo zou zijn. Want dat is gewoon niet zo. Ik heb trouwens al moeite met het denken in 2 kampen. Want daar wordt dan mee bedoeld 'pro-vaccinatie' of 'anti-vaccinatie'. En vaak wordt dan ook nog gedaan alsof mensen die gevaccineerd zijn, het (bijna) volledig eens zijn met het overheidsbeleid. En dat de mensen die niet gevaccineerd zijn daar allemaal tegen zijn. Nou, zo lopen de scheidslijnen echt niet. Ik heb 3 collega's die niet gevaccineerd zijn. Waarvan één ferm aanhanger is van Thierry Baudet en Willem Engel en tegen alle maatregelen is. Terwijl de ander 2 niet vaccineren, maar op dit moment juist liever wat strengere maatregelen zouden zien. Ook als ik kijk naar de collega's die wel gevaccineerd zijn, zijn de verschillen groot. Er zijn er die nog wekelijks preventie een zelftest doen, terwijl anderen zich zelfs bij klachten slechts met tegenzin laten testen. Er zijn gevaccineerden die bijna alle maatregelen onzin vinden, anderen die het goed vinden zoals het nu is en weer anderen die liever weer afstand zouden houden. En in die hele mengelmoes, zit er niet één bij die hoopt dat de ander dood neervalt. Er loopt niemand rond met een galg, niemand noemt de ander een varken of een wappie of wat dan ook. En we spreken elkaar al helemaal niet aan omdat een andere persoon (die we niet eens kennen) met een galg rondloopt of een ander doodwenst ofzo. Want het slaat nergens op om iemand de schuld te geven van iets waar die persoon totaal niet bij betrokken was.
Heel eerlijk? Ik vond het niet nodig die te melden omdat volgens mij voor zich spreekt dat ik hier totaal niet achter sta. Als daaraan getwijfeld wordt, zijn we uitgepraat.
Maar waarom andersom dan niet? Waarom zou het voor mij niet vanzelfsprekend zijn dat ik niet achter zulke uitspraken sta?