Hier is de buitenspeeltuin (met betalen voor entree) gesloten. Gemeente heeft ook al paar keer de grotere parken gesloten voor publiek.
Hier hetzelfde, alle betaalde speeltuinen dicht, de kinderboerderijen ook trouwens en een paar parken/parkjes zijn gesloten omdat het er te druk bleef.
Ik denk dat ALS de scholen opengaat dit alles of niets is.... Dus of zoals het normaal ging.. En dan wel regels voor ouders (geen handen, en afstand) of gewoon geen scholen open.
Ik vermoed dat ook. Als het namelijk voor kinderen niet veilig zou zijn binnen 1,5m van elkaar te komen, sorry, maar in dat geval laat ik ze toch echt thuis en kunnen ze het dak op Ik weet namelijk voor 100% zeker dat kinderen daar niet aan kunnen voldoen, dus een onveilige situatie.
En niet alleen de tandarts hangt boven het meest besmettelijke deel, maar de patiënt hangt daar recht onder... Ik weet wel dat ik en de kindjes voorlopig nog even niet gaan zolang er geen mondkapjes gedragen worden.
Vanwege de kou idd. Ik denk niet dat mensen er blij van worden als ze in de stromende regen moeten wachten of als t vriest. Maar bedacht me later dat het misschien niet zo heel veel hoeft uit te maken: veel ouders hebben een auto dus die zouden daar kunnen schuilen en t aantal ouders dat geen auto heeft is hopelijk laag genoeg om in de grote hal te wachten met 1,5m. ruimte ertussen.
Als je het stukje had gelezen had je kunnen zien dat er stond dat het nu NOG niet representatief is. Komt omdat er nog te weinig resultaten binnen zijn. Op het moment dat er dus wel voldoende resultaten binnen zijn zal het representatief genoeg zijn naar verwachting.
Uhh ja maar er wordt hier toch juist over gesproken dat er een tekort aan mondkapjes is (ook bij tandartsen)? Daar reageerde ik op..
Maar zo’n 1,5 meter maatschappij is toch niet haalbaar op de lange termijn? Denk aan het OV, vliegverkeer, horeca, scholen. Dan maar beter mondkapjes dragen.
Als de scholen weer open zouden gaan en die 1,5e meter regel hoeft niet aan te worden voldaan op school, gok ik dat daar ook niet aan hoeft te worden voldaan qua leerlingenvervoer per taxi(busje). Dat dus
Ik denk dat Liekje met speeltuinen de betaalde buitenspeeltuinen bedoeld zoals bijv. het Linnaeushof. Hahahaha laat maar weer, ik ben opnieuw spuit 11 #oops: p
Hier mag je sowieso niet naar binnen om te wachten bij vies weer. Dus verandert er niet veel lijkt mij.
Dit bedoel ik dus, er zitten 8 kinderen in de taxi voor 2 verschillende scholen.Op de school van mijn zoon worden ze "verdeeld' over 3 klassen.Op de terugrit worden er ook kinderen op verschillende bso's gebracht dus niet rechtstreeks naar huis/opstapplaats ivm werk van de ouders.Kinderen onderling kunnen geen afstand houden maar de chauffeur zit ook naast/tegen een kindje aan in de taxi ,die kan niet afgeschermd worden.Kinderen zijn geen risicogroep zeggen ze maar ze kunnen wel volwassenen besmetten, hier word op het moment nog onderzoek naar gedaan hoe het precies zit.Ik hoop dat ze dit eerst afwachten voor ze de scholen openen.Ik wil niet dat mijn zoon of ik ziek worden,gewoon omdat ik niemand anders heb die voor mijn zoon kan zorgen....
Daar zal wel een scherm tussen komen. Zie dat nu al regelmatig bij taxi's. Scherm tussen voor en echter en klanten stappen achter in.
Wat heb je aan een scherm als de kinderen niet zelf in kunnen stappen en de gordel om kunnen doen enzo? Bij mijn dochter op school zitten ook heel veel kinderen in een rolstoel, die rolstoel moet ook in de taxi en goed vastgezet worden. Extra begeleiding is ook al jaren wegbezuinigd, dus komt allemaal op de chauffeur neer.