Dat zeggen ze ja. Op cruise schepen ook altijd besmettingshaarden dus in een vliegtuig zal het niet beter zijn
Maar denk ook niet dat het veel nut heeft ivm incubatietijd. Dan zou je jezelf verplicht laten testen, is hij negatief en wordt je vijf dagen later alsnog ziek en denkt men veilig te zijn want daarvoor zijn ze getest en was er niets aan de hand.
Weet iemand of er al wat bekend is over het plaatsje in Italië waar niet een besmetting was en iedereen immuun leek?
Ik heb denk ik iets gemist. In hoeverre lijdt de horeca er onder als alleen is toegevoegd dat gasten hun naam en contact gegevens moeten achter laten? Verder is er voor horeca niks veranderd toch?
Solly! Bedoelde het niet zo, maar meer om mijn vraag wat te versterken, snap je? Niet slaan hoor! -verstopt zich achter de bank-
Nee, helaas. Heb er op gegoogled, maar laatste bericht gaat alleen over de vermeende immuniteit van het dorpje.
Sorry, ik blijf zelf iedere keer zo geschokt als ik de patiënten zie, dat laat me maar niet los Dan reageer ik te sterk, zucht Morgen weer werken en wie weet wat ik aantref