Zij hadden daar voor zichzelf een goede reden voor, maar dat ga ik niet op het net slingeren, het gaat immers niet om mij. Maar ongeveer zoals jouw zoon zich heeft laten testen om mee te kunnen doen met het afscheid van groep 8(ik herinner mij de reden niet precies meer) Waar hij zich anders wellicht niet had laten testen. Ze hebben geen Corona klachten, wel hooikoorts, maar op het moment van testen geen last van.
Mijn zoon had klachten, net als meerdere van zijn klasgenoten. Testen zonder klachten is zinloos en wordt afgeraden.
Eeuhm.... Ons hele team is getest waarvan er een aantal geen klachten hadden en daar zaten er toch een paar bij die postief zijn waaronder ik
Jij noemt het kritisch, ik noem het dom. En mij maak je niet wijs dat mensen die denken dat het weg is zich aan de maatregelen houden.
Ze hebben hooikoortsklachten maar gaan er dus vanuit dat dat niks met Corona te maken heeft. Maar zij hadden voor zichzelf een goede reden om dat zeker te weten. Ik ben daar verder ook niet verantwoordelijk voor. Maar je kunt dus prima testen zonder echte Corona klachten, dat is wat ik wilde aangeven.
Op terschelling was ook het advies om massaal te testen, ook zonder klachten. Heel veel horecagelegenheden laten het voltallige personeel testen na 1 besmetting, allemaal zonder klachten. Zo zwart wit is het helemaal niet.
Dan denk jij dat fijn! Ik weet dat ik mij overal keurig aan hou. En genoeg met mij. Die vinden dat dat zo hoort, ook al staan ze niet achter alle maatregelen.
Niet waar. Jij zegt dat je ouders zonder klachten zijn getest en later hadden ze wel (hooikoorts) klachten.
Maar het is toch ook geen doen om te laten testen zonder klachten? En waarom zou je? Dan kan iedereen straks elke 2 weken een test aanvragen, klachten of niet.
@tuc had al vrij snel gezegd dat ze hooikoortsklachten hadden alleen op moment van testen eventjes niet
Ik denk dat jij al een paar dagen last van de hitte hebt. Moet lastig zijn dat iedereen u altijd mis begrijpt