Corona nieuws deel 4

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Liekje81, 11 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik was in Den Bosch, daar was het niet.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

3. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.459
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    En Cindy woont ook in Brabant.

GossipGirlxoxo, Linda86 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Lijkt mij ook niet. Zwager is in het ziekenhuis waar ik 8 juni heen moet wel getest. 2x trouwens 1x bij de EHBO zodat ze wisten als dat hij geen corona had voor de ingreep (ze hadden sneller plek verwacht) en 1x drie dagen voor de ingreep. Ik heb toen ze de afspraak vandaag doorbelden er niets over gehoord maar ze bellen een week voor de ingreep nog voor de tijd en het nuchter beleid dus misschien hoor ik er dan nog wat over.

Linda86 vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

Ik vind het leuk dat je het zo trouw deelt maar like niet omdat ik de stijging niet leuk vind.

Liekje81 vindt dit leuk.
  7. GossipGirlxoxo

Bij mijn vriendin haar sportschool doen ze nu ook veel buiten. Geluk dat het dak een met of 3 overlapt voor de deur dus ze hoeven voor de apparaten niet met tenten aan de slag. Alleen op de binnenplaats voor de groepslessen. Alle apparaten zijn daar op pallets geplaatst en worden elke dag met pompwagen naar binnen en buiten gereden dat scheelt veel tillen en tijd. Misschien nog een tip voor jullie?

Vero0504 vindt dit leuk.
  8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.309
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vorige week was het ook een keer +3 maar ook weer genormaliseerd.
    Zolang het virus er is zullen er altijd mensen zijn die op de IC komen.
    Het gaat juist hartstikke goed.

Whoopy, bulakgirl en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. GossipGirlxoxo

Ja dat weet ik, ben ook niet meteen down naar die +1 hoor :)
    Zoon gaat zelfs morgen weer naar school toe.
    Vandaag "moest" hij met de hele klas op het schoolplein oefenen voor de musical. Die word 10 juni opgenomen op film in het theater. Maar als de klassen pas 8 juni compleet zijn dan hebben ze dus geen echte oefen tijd meer.
    En ondanks dat hij het thuis zo lekker heeft en maar riep niet naar school te willen kwam hij thuis met de mededeling dat het zo gezellig was en of hij alsjeblieft morgen weer naar school mag. Dus ik heb mijn gevoel van controle willen hebben opzij gezet en hij gaat morgen lekker weer het ritme in. :thumup:

Vitamientjuh, Whoopy, tupp en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.309
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat wordt wel een dingetje met die musical. Zal vast wel leuk worden.
    Toch wel fijn dat die het weer leuk heeft gevonden op school.
    De oudste is al klaar ivm zijn examens, alleen nog een keer boeken inleveren en ik hoop dat ze nog iets van een diploma uitreiking organiseren.
    De middelste start ook weer op 8 juni met een fysiek en online rooster maar heeft er weinig zin in want zijn ellenlange dagen en als je werkelijk 2 minuten later online komt sta je direct op absent. Liever zou ze dit schooljaar online afmaken. Haar vriendinnen ziet ze inmiddels alweer. De jongste heeft wel echt behoefte aan iets meer structuur en regelmaat. Die twee dagen is gewoon net niks en de motivatie om schoolwerk thuis te maken is nu toch echt wel aan het verdwijnen ;)
    Ze zei vandaag letterlijk dat ze lui wordt van de Corona. Morgen kan ze weer een dagje incl VSO en BSO. Weet je welke musical je zoon gaat doen?

11. GossipGirlxoxo

Ze doen de musical Jungle Beat. Zoon heeft de rol van over de top Stylist "Harry Stijl" :roflmao: moet nog even verzinnen wat voor accessoires en kleding dit benadrukken. Ik kom niet verder dan een meetlint over de schouder en eventueel iets van een my-brand shirt aan met lekker veel glitters erop. Ik heb een typetje Fred van Leer voor me als ik aan het personage denk.

12. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    Vergeet zo'n spelden kussentje voor op je pols niet :D

Zou er geen spelden inzetten (die verdwalen altijd en worden pijnlijk gevonden) maar evt met een hot glue gun cocktailprikkers er in verwerken (evt zilverkleurig gespoten) en dan een houten kraaltje op de top zetten ervan. Zien ze t ook van afstand.

Logo op een t shirt maken van een schaar en klosje met inderdaad glitter glitter glitter

owly, Vitamientjuh, Whoopy en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
  14. GossipGirlxoxo

Top, leuke tip!!!

15. GossipGirlxoxo

Dat op afstand hoeft nu geen rekening mee gehouden te worden omdat er een proffecionele filmploeg ze komt filmen. Het word een echte film dit jaar omdat het niet voor publiek kan.

16. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    dan kan je overwegen er bijv een bekend aantal spelden er in te zetten, maar dan wel met een gekleurd koppie (in stijl van), die vind je makkelijker mocht er toch eentje aan de haal gaan. Zo'n uitschuifbare speldenzoeker kan ook nog , vouwt samen als een soort balpen met clipje en dan heb je nog kleermakers krijtjes.

17. GossipGirlxoxo

Leuke tips, dank je wel. Hij zegt zelf net dat hij een pruik wil met heel hoog kapsel, geen idee wat dat met een stylist te maken heeft maar blijkbaar is dat zijn beeld erbij:roflmao:

18. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Fred heeft net zijn haar laten knippen :roflmao:

19. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.549
    8.515
    113
    Ik zag dus op Facebook bij meerdere sportscholen foto's voorbijkomen van buiten sporten :thumup: dacht ik ... Tot ik doorklikte en zag dat er dus gewoon in complete tenten met zijwanden wordt gesport :eek: dan kun je toch net zo goed ín het gebouw gaan staan?? Dat snap ik dan echt niet.
    Kijk, overkapping dat je droog staat en wellicht 1 wandje om uit de wind te kunnen staan, oké, maar alles dicht? :rolleyes:

Deel Deze Pagina