Van Hugo de Jonge zeker? Ik heb de persconferentie niet gezien maar ik vind zijn schoenen altijd geweldig
hihi - dat kan ik me voorstellen - ik vind dat ook zó gaaf.. jammer dat dat soort niet te betalen is- anders had ik m'n man ook proberen te overtuigen dit is al een ouder krantenbericht, maar wel leuk: https://www.ad.nl/rotterdam/hier-koopt-vicepremier-hugo-de-jonge-zijn-schoenen~ad2cd408/ verder; als je altijd in zo'n saai pak moet heb je zo toch nog iets eigens hihi
Ik heb 2 mannelijke collega’s (1 ervan is mijn manager) die altijd hele toffe schoenen aan hebben. Wij hebben niet echt een dresscode, maar mannen worden wel geacht enigszins netjes voor de dag te komen. Die schoenen doen het hem dan echt hoor
Mijn wederhelft is ook fan van bijzondere printjes op schoenen. Rehab heeft altijd leuke en in de sale erg goed betaalbaar. Ik hou dr van
Zelfs wij vielen daaronder. Geen idee wat er zo belangrijk was aan zand en grond varen (want veel afwisseling hadden we niet) maar toch vielen we onder die regeling (Komt natuurlijk doordat het over de hele binnenvaart was getrokken. Per ladingsoort is niet te doen)
Op zich heb je gelijk maar ik vind het dan superkrom dat mensen met kinderopvangtoeslag hun eigen bijdrage terugkrijgen.
Ja, dat is moeilijk te rijmen met zorgmedewerkers die hun toeslagen kwijtraken omdat ze overwerk hebben gedaan.
Nou echt he! Zou de mijne oprecht met liefde en plezier afgeven aan een verpleegkundige bijvoorbeeld..
Had je liever gezien dat de kinderopvang branche failliet ging? Ik kan mij heel goed voor stellen dat veel ouders hun kinderen van de opvang af zouden halen voor die periode als er geen compensatie zou zijn. Ik weet niet of veel bedrijven die reserves hebben. Zou niet goed aflopen denk ik. Vind het overigens wel jammer dat er zo om word gegaan met de mensen die voor ons welzijn dikke overuren hebben gedraaid en dan dit op hun bordje krijgen.
Hij heeft zijn schoenen ook eens gekocht bij atelier herenplaats in rotterdam meen ik, die zijn ontworpen door een kunstenares met een verstandelijke beperking. Edit: gevonden!
Had van mij niet gehoeven, maar dat is makkelijk praten want het gaat bij ons maar om een beperkt bedrag en we kunnen het missen. Ze zullen het vooral terugbetaald hebben om te voorkomen dat iedereen de opvang op ging zeggen, niet zozeer om gezinnen te compenseren. Hierbij hebben ze er voor gekozen om iedereen te compenseren omdat het ook hier te lastig en tijdrovend was om selectiecriteria vast te stellen voor wie er wel en geen recht op had.
Ik verwonder me sowieso altijd over die tonnen zand die verplaatst worden. En vooral, dat kan jij vast vertellen, waarom er nog zo enorm veel water bij wordt gegooid. Een beetje de bovenkant nat houden tegen stuiven snap ik, maar er gaan echt vele honderden liters overheen wat ik zie. Dat is toch heel zwaar?
Hmmm franse presidenten hebben een reputatie als rokkenjagers. Maar deze openbaring van rutte is next level
Ik zie ook liever niet dat verpleegkundigen gaan stoppen omdat ze hier mentaal een deuk van oplopen. En ik denk dat voor een geel aantal dit weleens de druppel kan zijn.
Als de schipper/matroos is het nat spuit is het tegen wegwaaien/stuiven. En dat kost best veel water aangezien dat naar beneden zakt en dus de bovenkant weer droog is. En soms wordt het zo uitchet water geladen en moet jr zelf droog pompen