Ja zeker mag dat, ik drink mijn koffie tijdens de sportlessen van mijn dochters wandelend buiten - vind ik ook prettiger nu dan binnen ergens. Hier is de sportkantine echt iedere zaterdag een mierennest, ik vroeg me zaterdag al af waarom het überhaupt nog open was...
Oh hier juist niet. Wel druk, maar het wordt heel goed in de gaten gehouden. Er zijn speciale stewards aangesteld die ervoor zorgen dat de maximale aantallen niet worden overschreden en dat er afstand wordt gehouden. Ze hebben een heel corona protocol opgesteld en er echt moeite voor gedaan.
Haha denk je serieus dat als de cijfers over 2 weken beter zijn ze gaan zeggen, hoppa weer terug naar de situatie zoals vandaag Nee dit blijft wel een hele tijd zo anders hoeven ze het net zo goed niet te doen. Vergelijk het met de scholensluiting dat was ook voor 3 weken daarna weer evalueren
Een toilet kan wel heel handig zijn als je een paar uur onderweg bent (ik kan niet zolang zonder in elk geval).
Oh ha ha, ja dat hoort er helemaal niet te staan. Blijkbaar niet goed gegaan met een stuk tekst verwijderen
Als je het zo graag wilt dan kan je het proberen, lijkt mij alleen niet zo handig. Ik zie een verband niet. Hier zitten toiletten gewoon in het gebouw je kan dus prima naar de wc als de kantine dicht is. Ik heb niks gelezen over de sluiting van toiletten.
Oh dat weet ik wel. Doelde niet enkel op jou. Het werd hier door meerderen gezegd. En ik snap dat je baalt. En dat mag ook best. Maar stap voor stap en kijken wat wel nog kan. Maar daar heb je ook schakeltijd voor nodig. Dat snap ik ook. En ik zeg het nu in dit geval makkelijk. Maar op andere momenten heb ik het zelf ook best moeilijk hoor. En dan is het goed als een ander ff zegt dat het een korte tijd is en het goed komt.
Wacht ook eerst af wat de sport verenigingen gaan doen. Misschien regelen ze wel busjes waar meerdere kinderen in mogen en 1 bestuurder. Het is net bekend gemaakt. En als je graag wil dat je kinderen graag na uit wedstrijden gaan, mag je ook wel offers brengen zelf en er zijn genoeg opties aangedragen wat je kan doen.
Ehm, uitlachen is niet echt tof hoor. Ik hou gewoon aan wat ze zeggen. En bekijk het stap voor stap. Nu alweer meteen uitgaan van dat het zeker anders is is wel erg voorbarig.
Dit inderdaad... voelde me aardig depri worden tijdens de persconferentie - maar ik denk dat we voor onszelf moeten proberen te blijven zoeken naar wat allemaal nog wél kan en wat nog wel gaat... Op school leren ze de kinderen (bij ons in elk geval) denk in oplossingen, niet in problemen... (en oke, dat is best lastig) maar laten we dat zélf nu ook proberen...