Idd, als ik een mondkapje met zo’n buigbaar neusstukje draag, ontsnapt het niet via m’n bril, maar via de zijkanten. Als ik m’n wasbare mondkapje dan zo ‘vouw’ dat er hetzelfde gebeurd als bij zo’n neus-stukje, lijkt me dat dat geen invloed heeft op de werking van het mondkapje. Hij sluit dan gewoon beter aan over de neus.
Maar jij draait uw rekkers toch niet of wel? Want ze heeft het over draaien van de rekkers en dan staat het mondkapje open aan de zijkant en niet een beetje hoor.
Als je een beetje handig bent kun je er 1 zelf maken. Die van de knipmode sluit bij mij perfect aan. Achter mij stond net iemand met een wegwerp ding enkele had er echt ruzie mee. Ging op half elf op haar gezicht. Echt te ruim. Betreft bril, gewoon even wachten en dan trekt het al snel weg
Ik ben net gebeld. Ik wordt maandag opgenomen en dinsdag geopereerd. Ik ben er tussen gepropt (er was wel iemand uitgevallen), omdat ze niet kunnen garanderen dat het anders nog kan op korte termijn. Ze hebben de verwachting dat de ok's snel sluiten
Ik heb er tig zelfgemaakte, en ook daarmee beslaat mijn bril hoor Heb je trouwens zelf een bril? Want met dit weer trekt het jammer genoeg niet zo snel weg, en beslaat ie zelfs gewoon buiten. Ik moest onlangs 20 minuten wandelen door Antwerpen, waar je overal een maskertje aan moet, en mijn bril is 20min lang beslagen geweest. Zo'n spray ofzo moet ik trouwens nog eens gaan proberen!
Er was ook een connectie gevonden of mogelijk met een neanderthaler gen. https://www.dvhn.nl/extra/Gen-van-neanderthaler-maakt-kans-op-ernstig-verloop-van-corona-veel-groter-De-mensen-met-die-genenvariant-hebben-drie-keer-meer-kans-dat-ze-beademd-moeten-worden-26067389.html
Kenmerken...grote neus en geen kin....ik keek meteen verschrikt naar mijn iets te zware man incl die kenmerken
Klopt. Ik zat toen met vraagtekens hoe ik op de camping moest oplossen. Toen had ik bedacht: een dag in een hete auto moet zéker genoeg zijn! Uiteindelijk in NL gebleven dus niet nodig. Maar ik had toen iig verzonnen dat een handwasje en / of een paar dagen laten liggen voldoende moest zijn.
https://nos.nl/artikel/2350664-van-engelshoven-vindt-mondkapje-mbo-en-hoger-onderwijs-niet-nodig.html Hier snap ik niks van. Lopen MBO en HBO studenten niet over gangen?
Sorry voor de lompe reactie, maar waarom komt het nu pas binnen dat het geen gewone griep is? Dit wordt door veel mensen al vanaf maart op het forum rondgeschreeuwd bijna. Ik hoop echt van harte voor je dat de oom snel opknapt en geen restschade over houdt aan de ziekte. Daar zit wel een ergernis van mij, waarom moet iemand in de directe omgeving nog niet bejaard zijn en doodziek worden voordat gerealiseerd wordt dat covid-19 echt geen grap is?
Dit begrijp ik ook niet inderdaad. Bij ons wordt het vanaf maandag wel verplicht, maar dat wordt nog iets als het officieel niet hoeft........