Er is geen onderbouwing, het stond toch al lang en breed in het nieuws dat basisonderwijs dicht gaat om de ouders thuis te houden. Leuk he.
Hoorde ik nu goed dat Rutte zei dat wat schoolsluiting betreft er een uitzondering is voor de examenklassen? Ben benieuwd hoe de scholen dat oppakken. Twee zoons hier in een examenklas. Op twee verschillende scholen.
Bij ons hebben de kinderen na morgen vakantie. De meesters en juffen hebben de rest van de week nodig om het thuisonderwijs op poten te zetten....
Hier stond de kerstviering voor woensdag gepland, m'n zoontje mocht die ochtend extra naar de opvang komen, maar helaas gaat het niet door en verplaatsen naar morgen was te kort dag. Erg jammer want m'n zoontje keek er naar uit.
Ik ben ook benieuwd, ik ben mentor van een examenklas en geef twee examenvakken, zou fijn zijn als dat op school kan. Maar misschien bedoelen ze alleen de toetsen?
Weet iemand of beide ouders een cruciaal beroep moet hebben of dat eentje ook goed is, het liefste met bron. Kan het nergens vinden...
Eigenlijk zijn al die gemiste zwemlessen voor ons wel een voordeel. Zoon wordt binnenkort 7 en is nog niet gestart ivm zijn autisme/zindelijkheid. Misschien valt hij straks toch niet zo op omdat hij een stuk groter/ouder gaat zijn dan de rest.
Ja dan is het fijn inderdaad! Hier vorig jaar november gestart met zwemles, toen kwam lockdown 1, toen twee weken dicht en nu weer. En elke keer gaat het goed hoor maar toch merk ik dat als hij eenmaal eventjes niet geweest is hij een paar stappen terug valt waardoor het uiteindelijk alleen maar langer duurt
Hier ook. Heel bijzonder, vooral mijn oudste, want toen ze laatst dichtgingen werd het wel gelijk ingeregeld.