toen werkte ik in de avonden en zondag als mijn man thuis was (die toen 6 dagen werkte.) ik was compleet gesloopt. 2 zeer intensieve kinderen, en zelf chronisch ziek. Inmiddels ben ik ook nog herstellende van Corona nasleep dus ik weet niet hoe ik het nu rond moet breien..
Hier kregen we een mail dat ze morgen om 9 uur spoedvergadering gaan houden. Ehh ok. Valt veel te beslissen zo maar goed. We zullen zien.
Das sowieso lastig want ze zou na de kerstvakantie op een nieuwe school beginnen ivm verhuizing. Ik hoop gewoon heel erg dat ze het thuisonderwijs daar beter op orde hebben...
Schoolwerk hoort op school, ik doe het niet zoals de juf, leg het niet goed uit. Het missen van het schoolritme en de zeeer beperkte begeleiding en persoonlijk contact vanuit school..
In maart werkte dit bij ons averechts, wij kunnen niet thuis werken, dus moest m'n zoontje elders onderbrengen = extra sociale contacten haha. Maar goed, nu gelukkig thuis.
Ik heb dit niet gezien maar het is werkelijk schandalig om dit zo te zeggen. Ik begrijp de sluiting van het basisonderwijs ook echt niet. Kinderen laten opdraaien voor de stommiteiten van volwassenen. Laat ze dan ook eens gvd thuis gaan werken. Ga daar op handhaven bij bedrijven.
Walgelijk inderdaad. Kinderen, die overigens recht hebben op onderwijs, zijn nu de dupe van het feit dat volwassenen niet thuiswerken.