Ik red dat niet. Wij hebben maar een kleine vriezer. Ik bestel online de weekboodschappen, maar moet toch minimaal 1 keer extra naar de supermarkt om brood te halen. Nu we sinds kort een hond erbij hebben lopen we er extra tegenaan, geen ruimte om al dat voer in te vriezen..
Ik vind dit oprecht heel erg voor je kind en ook voor jou als ouder om al die stress en zorg te moeten hebben, Heel veel sterkte. Ik had nu wel gelezen dat de opening van Action en Wibra mogelijk niet doorgaat. Eerst zien en dan geloven en ook al is dit het geval dat ze alsnog sluiten dan is het kleine beetje vertrouwen wat ik nog had in het kabinet nu voorgoed verdwenen want hoe je het ook wendt of keert ze hebben dit ondanks alles overwogen om te doen. Daar gaat gewoon iets heel erg mis in die koppies. Misschien tijd om het stokje door te geven.
Ik kan natuurlijk niet voor de zoon van @maliro spreken, maar mijn dochter zou om die reden ook gebruik mogen maken van de noodopvang. Die is echter niet geschikt voor haar, te weinig structuur, wisselende leerkrachten en onbekende kinderen. En dan zit ze op een cluster 3 school, dus ingericht op kwetsbare kinderen, maar voor de meest kwetsbare kinderen werkt dat dan weer niet. Dat ligt niet aan de school waarop ze zit, die proberen alles echt wel zo goed mogelijk op te vangen, het is gewoon dat zij en kinderen zoals zij echt hun eigen klas nodig hebben qua structuur en veiligheid.
De geloofwaardigheid is bij mij nu voorgoed weg, Ook al draaien ze dit terug. Ze hebben dit serieus overwogen.
Nou echt niet! De Lidl bezorgd niet en de Ah zit met hun bezorging tot na de Kerst al helemaal vol! Dus ik moet toch naar de supermarkt toe.
Ja dat is ook zo. Idioot eigenlijk... Lees nu net dat het kabinet die winkelketens aan banden wil leggen. En terecht.
Wij hebben hier een Plus die nog iedere dag bezorg opties heeft. Heb je misschien een Picnic? Zijn maar tips hé, ik bedoel er niets mee
Dat je die wil steunen begrijp ik echt wel maar dat kan ook op een andere manier. Je kan ook online een donatie doen en na de lockdown je bestelling ophalen. Alcohol is toch echt geen eerste levensbehoefte.
Ik vind kunnen zwemmen ook wel een primaire levensbehoefte in dit land eigenlijk. Wanneer zou de regering daar eens over nadenken? Al die kinderen die nu zoveel langer bezig zijn hun diploma te halen, om maar niet te spreken over al die kinderen die nu op wachtlijsten komen te staan voor zwemles. Echt, hoeveel gaan ze de kinderen nog afnemen?
Maar dat is toch geen eerste levensbehoefte? Dit kan je allemaal in de supermarkt kopen, zowel fysiek als online. Ik vind dit echt recht praten wat krom is en een kleine ondernemer kan je ook middels een donatie ondersteunen.
Dit vind ik ook echt absurd. De dochter van een collega van mij is nu al twee jaar bezig met haar Á diploma.
Durf je dat te zeggen? Sorry dan ben je in mijn ogen echt een verwend nest. Piepen omdat je even je favoriete biertje niet kunt drinken. Kom op zeg
De hoogste tijd ja. En vooral moeilijk doen over basisscholen eerder open te gooien. Er spelen daar duidelijk hele andere belangen.
Ze hebben inderdaad vandaag tm vrijdag contact via de meet. De leerkrachten willen kortsluiten dat alle kinderen de meet weten te vinden, Het is allemaal heel speels maar wel een leuke afleiding. Voor morgen moeten ze een eigen bingo kaart maken en die gaan morgen via de meet spelen. Verder doen ze wat in de rekentuin en taalzee en zitten ze veel met elkaar te chatten
Nou nou.. niet echt heel vriendelijk deze reactie. We maken er allemaal wat van thuis, met elkaar. En ja voor sommige hoort hier een lekker biertje of borreltje bij. Ik vind dar de de slijterij ook gewoon open moet blijven evenals de slager en bakker. Een lekker kerstdiner met daarbij een mooie wijn die je bij de plaatselijke slijter hebt gekocht.. ik zie het probleem niet
Wij hebben op 4 jan een studiedag Vandaag wel een online rekenopdracht gemaakt maar dat was binnen 30 min klaar. Wij hadden veel meer tijd nodig om alle systemen aan de praat te krijgen en zo...