Mag het hopen van niet, IT en overheid zijn wel een slecht huwelijk maar als ik zoveel storingen zou hebben kan ik mn spullen toch gaan pakken. (maak rapportages en databases voor mn werk) Zelfs haastwerk is geen reden tot broddelwerk. Zeker waar het recovery/reload betreft.
Wie? de minister van justitie en veiligheid? Die heeft weinig recht van spreken lijkt me. Goed voorbeeld doet goed volgen blijkbaar...
Ja! Is toch ook zo’n belachelijk verhaal. Hij had echt ontslagen moeten worden. Ik kan die man niet meer serieus nemen als ik hem zie.
Dat begrijp ik dan ook niet. Dit zijn ook nog eens hele gevaarlijke situaties. Het is niet even je auto fout parkeren.
Klopt. En dan heb ik het niet over 1x he? Maar over meerdere keren binnen een periode van een half jaar. Tja, ook in je vrije tijd vind ik dat idioot. Slecht voorbeeld.
Nee, ze werkt er nu niet meer, maar dat komt omdat ze zelf een aantal jaar later ontslag heeft genomen.
Ik werk zelf in de kinderopvang en sta in een register waarbij e en continue screening is op alle medewerkers. Anders kun je met een VOG starten en daarna natuurlijk uitvreten wat je wilt. Ik had eigenlijk wel verwacht dat zoiets bij de politie ook wel is.
Oh te lang verhaal voor hier haha. Borderline en heel veel problemen met zichzelf. Waarom zij iets doet probeer ik mijzelf al jaren niet meer af te vragen.
Maar je zou toch denken dat ze daar bij de politie wel wat strenger in zijn. Zoals @Anouk2005 aangaf, het zijn echt gevaarlijke dingen. Ik word wel gescreend bij dingen in het verkeer meen ik me te herinneren trouwens. Omdat ik ook ook kinderen soms moet vervoeren. Maar weet het niet meer zeker, dus pin me er niet op vast.
Ik weet niet of dat geldt voor door rood licht rijden. Wel bij alcohol achter het stuur, dan zou je een strafblad kunnen krijgen en dit heeft wel consequenties bij het aanvragen van een VOG
Soort screening is overal anders en afhankelijk van soort werk wat je doet. Vog is enkel een onderdeel daarvan. Bij ons wordt ook gekeken naar financiën/BKR registratie. Zit is in de financiële problemen, dan ben je gevoeliger voor fraude, zo is de gedachte. (Verzekeraar) Bij werken met kinderen zal je op andere dingen gescreend worden. Een politieagent die door rood rijd, vind ik net zo stom als een mail van school met spelfouten erin. Maar denk niet dat daar specifiek op gescreend wordt. Hoewel ik me kan voorstellen dat je, wanneer je tijdens je sollicitatie herkend wordt van de flitspaalfoto, je kansen aanzienlijk dalen