Ik verwacht ook een bore out als dit nog tot ergens volgend jaar doorgaat. Het contact met een helemaal niet leuke moeder bij school was het hoogtepunt van mijn sociale contacten vorige week. Just sayin’ Ik verander van werkplek: beneden of boven in de meer daarvoor bedoelde kamer. Dat helpt enigszins.
Oei... nu voelt mijn man zich denk ik heel oud, dit ga ik maar even niet tegen hem zeggen, hij heeft hetzelfde geboortejaar als je moeder
Ik bedacht me dat ik nu eigenlijk zelfs helpen op school mis. Rond deze tijd bijv versieren voor Sint. Normaliter veel te druk en “moet ik dat ook nog naast m’n drukke baan doen” maar nu lijkt het me heerlijk. En het is niet dat het niet druk op mn werk is of ik collega’s niet spreek of vriendinnen niet, maar het is allemaal digitaal. Ik wandel elke dag voor het gevoel er uit te zijn.
Niet overdrijven . Er hebben duizenden mensen zuurstof thuis. Echt niet gevaarlijker dan een gasfornuis. Hoeveel mensen hebben een nog een gasfornuis? Moet je ook geen vlammetje bij houden. Wij hebben in de wijkverpleging nu 4 mensen met zuurstof. Werk hier nu 21 jaar en werkelijk nog nooit wat gebeurd
Ik ga ook janken. Kind is net weer in ritme. Die is straks alles weer kwijt. Ze zijn gewoon nog heel jong. Hebben vrienden met kindjes die jonger zijn als onze oudste. Wel heel leuk vaak
oh nee, ik hoop ook zo dat het zwemles voor die kinderen gewoon door kan gaan. Jouw zoon moet nu toch na zijn harde werken een diploma krijgen. mijn oudste is bezig voor C, maar mijn jongste van 5 staat op de wachtlijst( moet nog zeker 6 maanden wachten) en moet dan nog weer langer wachten als ze nu weer alles stil zetten....
Er zullen misschien op school ook moeders zijn van vriendjes van je oudste die ouder zijn dan je ouders...je moeder was moeder op haar 21ste 1972/1993 en jij ook 1993/2004 of niet? dan was je moeder op haar 42ste al oma, terwijl er genoeg moeders zijn die nog op hun 42ste een kindje krijgen.
De oma van het beste vriendinnetje van mijn dochter is jonger dan mijn man... En een vriendin van mij is 2 weken jonger dan ik en heeft een volwassen dochter. Leuk die verschillen
Nou. Als je hem aan wil zetten zal er toch een vlammetje of vonkje bij moeten hoor. Mijn schoonpa heeft nu zuurstof thuis. Maar dat mag dus niet in de buurt van gasfornuis. Of kaarsen. Of welke vorm van vuur ook. Ik ben niet bang dat de boel daar gaat ontploffen. Met de juiste voorzorg is het heel veilig. Maar wel met de juiste voorzorg.
De moeder van de beste vriendin van onze zoon is net zo oud als mijn moeder. Merk je vrij weinig van, hebben de zelfde intressen. Ik zal ook nooit wat over leeftijden zegen als mensen vroeg of juist later een kindje mogen krijgen.
ja die verschillen zijn super leuk! heerlijk juist om met mensen uit allerlei leeftijden en met allerlei ervaringen te kunnen spreken enzo.
Volgens mij zwemles idd stop voor 2 weken, eigenlijk alles wat niet individueel is. Als ik het goed begrepen heb.
De gedeeltelijke lockdown wordt verlengd tot half december. Daarbij is er voor de komende twee weken een verzwaring van de regels. Dit gaat op wo. 4 nov. in. Na deze 2 weken, gelden weer de huidige regels van de gedeeltelijke lockdown. Verzwaring voor 2 weken vanaf wo. 4 nov: - Blijf zo veel mogelijk thuis, niet voor de lol winkelen, doe boodschappen e.d. alleen. - Maximale groepsgrootte buiten wordt verkleind naar 2 personen - Thuis max. 2 bezoekers per dag - Publieke toegankelijke plekken gaan voor 2 weken dicht, m.u.v. o.a. kappers, winkels en sportscholen (alleen voor individueel sporten) Deze sluiting van twee weken geldt dus wel voor buurthuizen, musea, dierentuinen, pretparken. Lijst met wel wat open blijft of dicht gaat, volgt online. Voor regio's waar het niet goed gaat, worden regionale extra maatregelen voorbereid, bijv. - avondklok - meer winkels dicht - scholen vanaf VO dicht Aanvullend; reis tot half januari niet naar het buitenland, tenzij het niet anders kan. Van en naar het koninkrijk in het Caribisch gebied mag gereisd worden, tenzij een oranje reisadvies geldt. Het eerste doel blijft natuurlijk om ziekenhuizen en de andere zorg minder belasten. Daarnaast spreekt De Jonge de hoop uit dat er na deze maatregelen meer mogelijk met Kerst, al zal het toch anders zijn dan normaal.