Zwembaden zijn nog niet genoemd in de persco. Maar staan al wel op de site; https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/11/03/tijdelijke-verzwaring-van-de-gedeeltelijke-lockdown
Pfff verdrietig meisje hier . Ze zou zaterdag afzwemmen. Beetje krom wel...ze mogen wel naar school maar geen zwemles .
Wou hem er ook net in zetten. Voor de verandering zijn ze eens lekker op tijd. Normaal duurt het vaak wel even voor het er op staat
Er staat namelijk wel in teamverband en eronder groepslessen verboden. Turnen en gym is toch een groepsles, beetje vaag?
Absoluut, ik ken 1 persoon met zuurstof thuis en die kreeg daar een hele uitleg over. Volgens mij is het idee van nu zuurstof thuis bij corona ook dat het enkel is voor mensen die dat kunnen ‘bedienen’, zeg maar. Vraag ik me ook af inderdaad, ben benieuwd...
Ik krijg net mee in de persconferentie dat de zwembaden dicht gaan. Ik heb alleen niet begrepen of dit geld voor zwemlessen of voor recreatie zwemmen of groeps lessen voor volwassenen in zwembaden? Heeft iemand dat begrepen?
Is toch nog niet zeker? Sporten mag wel door kinderen. Recreatief zwemmen uiteraard niet, maar misschien komen ze hier nog op terug. Zou idd erg vervelend zijn.
Ah wat sneu!!! Zal ze haar zwemdiploma niet nu krijgen zonder afzwemmen? Hier is afzwemmen namelijk eigenlijk voor het "feest" als ze dat afzwembriefje krijgen is het diploma eigenlijk l in de pocket.
Toch gek, kinderen tm 18 mogen wel binnensporten, maar dan geen zwemles? Sorry, maar dat is toch krom?
Mijn vader heeft ook zuurstof thuis. Op die grote machine staat ook heel groot een sticker met dat vlammen gevaarlijk zijn. Kaarsjes enz is uit den boze daar in huis nu.
Heel krom!! Mijn dochter krijgt pive zwemles, aangezien individueel sporten door mag gaan bij volwassenen ben ik heel benieuwd of deze lessen wel door mogen gaan, al vermoed ik van niet. Denk dat morgen voorlopig haar laatste les zal zijn.
Mijn zoon stond in her voorjaar met kleding aan klaar in het zwembad omdat hij die zondag om 6 uur moest afzwemmen en prompt werd toen aangekondigd dat om 6 uur die dag alle horeca, sportverenigingen etc dicht moesten. Hij kreeg toen geen diploma en heeft later alsnog moeten afzwemmen